کیفی سازی عملکرد در حوزه های مختلف، برنامه اصلی بهزیستی در سال جدید می باشد

جلسه شورای معاونین با حضور مدیرکل بهزیستی استان و اعضای شورا و حضور مجازی روسای ادارات بهزیستی شهرستانها و ادارات داخلی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات کلیه کارکنان، گفت: اگر کاری محقق گردید و روند فعالیتها به خوبی پیش رفته، قطعا به مدد کلیه همکاران بوده است.

نصیری با اشاره به اقدامات خوبی که در سال گذشته انجام شده، افزود: در سال گذشته اصلاح فرایند را داشته ایم و برای سالجاری در نظر داریم مبحث کیفی سازی عملکرد را در دستور کار قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: اصلاحات خوب در مباحث نظارتی، از جمله در بحث نظارت بر مراکز، ادارات و شفاف سازی مباحث مالی، عدالت کاری و تسهیل روند خدمات، افزایش قریب به چهار هزار نفر به چرخه مستمری، اهتمام جدی دولت در بحث درمان جامعه هدف و پرداخت کلیه هزینه های درمانی از طریق بیمه سلامت، انجام روند مسکن کلیه افرادی که واجد شرایط بوده اند و پیگیری مسکن افراد نیازمند فاقد شرایط در سالجاری، افزایش میزان مستمری در چندین نوبت ، رشد ۲۰۰ درصدی بحث اشتغال و ثبت بیش از ۲۳۶۰ نفر در سامانه رصد از فعالیتهای شاخص بهزیستی استان در سال گذشته بوده است.


 مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد: برای سال جدید نیز، کیفی سازی عملکرد در حوزه های مختلف، پیگیری بحث اشتغال به منظور ایجاد اشتغال پایدار، ارتقای جایگاه مددکاران و برنامه ریزی برای ارتقای مددکاری را در دستور کار قرار خواهیم داد.

کد خبر 76688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد