دیدار  سرپرست بهزیستی استان مرکزی با حضرت آیت اله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهراراک

دکتر محمود حسین آبادی به اتفاق جمعی از همکاران با نماینده محترم ولی فقیه در استان دیدار وگفتگو نمودند .

دکتر حسین آبادی سرپرست بهزیستی استان مرکزی  در این نشست با تشریح و معرفی خدمات و فعالیت های سازمان بهزیستی در حوزه های مختلف اظهار داشت: استفاده از مبلغین دینی  بعنوان متولی و هدایت کننده به لحاظ ماهیت ، وظایف بهزیستی وبهره مندی واستفاده بهینه از همه فرصتها وامکانات در این حوزه زمینه ساز رشد وتعالی پایدار وموثر جامعه هدف و مجموعه هایی همچون بهزیستی خواهد بود چرا که در حوزه فعالیتهای فرهنگی بخش عظیمی از خدمات اجتماعی ، پیشگیرانه بوده ودر نهایت  توانمند سازی پایدار به جامعه هدف به بهترین شکل ممکن منتقل شده ودر بطن زندگی آنان نهادینه خواهد شدوبدین طریق است که شاهد بهترین نتیجه از به کارگیری کمترین امکانات در حوزه خدمات متعدد اجتماعی خواهیم بود.

دکتر حسین آبادی افزود: بهره مندی از ظرفیت های مشترک دو مجموعه و استفاده از توان حوزه در ارائه خدمات بهتر به محرومان ونیازمندان و مددجویان مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی بسیار موثر و راهگشا خواهد بود بی شک این دو مجموعه می توانند همکاری های موثری را تعریف کنند

این مقام مسئول در ادامه گفت: نیاز است با حمایت مسئولین استانی مجمع خیرین بهزیستی استان مرکزی با  مشارکت خیرین و با هدف کمک به رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی تشکیل شود.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: خیرین موسسات خیریه و انجمن های مردم نهاد در پیشبرد اهداف بهزیستی، نقش موثری دارند

این مقام مسئول تشکیل مجمع خیرین بهزیستی استان  راموجب ایجاد شفافیت، اطمینان و اعتماد در جامعه هدف بهزیستی خواهد شد

در ادامه حضرت آیت اله دری نجف آبادی نماینده محترم ولی فقیه دراستان وامام جمعه معزز شهر اراک افزود: دستگاههای حمایتی مانند بهزیستی ، کمیته امداد و... جزو حساس ترین بخش های مسئولیت پذیر کشو رهستند و نیاز است با برنامه ریزی وآینده نگری نسبت به وضع موجود اقشار ضعیف جامعه در شهر وروستا تنظیم کار حکیمانه شود.

نماینده محترم ولی فقیه در استان گفت  : مردم جامعه ما همیشه درکار فرهنگی و خدمات اجتماعی پیش قدم هستند ولازم است با ایجاد اعتماد در بین خیرین ومردم وبا توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نیازهای جامعه هدف اولویت بندی شود.

حضرت آیت اله دری نجف آبادی در خاتمه بیان داشت :برنامه‌ریزی باعث افزایش بهره‌وری و انگیزه در بین کارکنان بوده که مستلزم وقت گزاری در این حوزه است وراه های بهبود فرایند خدمات رسانی و تسریع فعالیت ها، هم افزایی بین کارکنان و بررسی مشکلات کارکنان میباشد.

کد خبر 75201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد