سمنان | برگزاری شورای معاونین در شهرستان

مدیرکل بهزیستی استان: هدف از حضور و برگزاری جلسه شورای معاونین در شهرستان ها را بازدید میدانی، دیدار با همکاران و آشنایی با مسائل و مشکلات بیان داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای معاونین به ریاست مدیرکل، معاونین و روسای ستادی به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان سمنان برگزار شد.

دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از خدمات و زحمات کلیه همکاران به ویژه اعضای شورای معاونین و تشکر ویژه از میزبانی اداره بهزیستی شهرستان سمنان داشته و افزودند :  هدف از حضور و برگزاری جلسه شورای معاونین در شهرستان ها بازدید میدانی، دیدار با همکاران و آشنایی با مسائل و مشکلات در این بخش است .

وی نتیجه محور بودن مصوبات در شهرستان ها را کلید تحقق اهداف شورای معاونین به شرط الویت بندی مسائل و مشکلات و رفع آن بر حسب ضرورت بیان و افزودند: در چند وقت اخیر گام های موثر و پایداری با همراهی و همکاری پرسنل برداشته شده است که برای رسیدن به شرایط مطلوب بیش از پیش باید کار و تلاش کرد .

مدیرکل بهزیستی استان رسیدن به شرایط مطلوب در یک سیستم را نیازمند همراهی و همکاری کلیه پرسنل آن مجموعه برشمرده و ادامه دادند: روسای شهرسستان تابعه مکلف به پیگیری و به نتیجه رسیدن مصوبات شورای معاونین در شهرستان ها هستند و انتظار می رود نتایج مصوبات در قالب گزارشی به همکاران اطلاع رسانی شود .

منطقی با بیان این مطلب که انتظار از شهرستان سمنان به واسطه نزدیکی مصافت و مرکزیت استان در حد سطح بالاتری از دیگر شهرستان ها است افزود: نظارت رکن اصلی ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه به ویژه جامعه هدف است و این امر در شهرستان سمنان بمنظور داشتن بالاترین مراکز غیردولتی دارای مجوز از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید این مهم باید مورد توجه خاص قرار گیرد .

مدیرکل بهزیستی استان اصلاح، تفکیک و تعریف فرایند کاری فی ما بین ستاد و شهرستان ها را یکی از برنامه های پیش رو عنوان و گفتند: صف مقدم جهاد خدمت به جامعه هدف، شهرستان ها هستند و این خط با حمایت و پشتیبانی ستاد استان به اهداف خود می رسد و یکی از هدف های اصلاح فرایندها ارتقای سطح خدمات به جامعه هدف و رضایتمندی ارباب رجوع است .

وی ضمن تقدیر و تشکر مجدد از میزبانی شهرستان سمنان در پایان سخنان خود تاکید بر بررسی اعتبارات مالی با توجه به نزدیکی پایان سال شده و خواستار تکمیل اسناد مالی و صفر کردن اعتبارات شده و ابراز داشتند: پایه و اساس تصمیمات در تیم مدیریتی بهزیستی استان استفاده از خرد جمعی است .

در این جلسه راضیه کرم الدین رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از برگزاری جلسه شورای معاونین در شهرستان، گزارشی از اهم اقدامات اجرایی در شهرستان و مصوبات جلسه قبلی ارائه و در ادامه به مطرح کردن مسائل و مشکلات پیش روی بهزیستی شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف پرداختند.

در ادامه جلسه معاونین و روسای ستادی گزارشی از بازدید میدانی در شهرستان داشته و پیگیر عملکرد حوزه کاری خود در شهرستان بوده و به مطرح کردن سوالاتی پرداختند که توسط رئیس شهرستان پاسخ داده شد  .

کد خبر 74912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد