انعقاد تفـاهم‌نامـه میان اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه و آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای استان جهت تسهیل مهارت‌آموزی مددجویان 

تفـاهم‌نامـه‌ای بین اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه و آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای استان جهت تسهیل مهارت‌آموزی مددجویان منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه: روز چهارشنبه، سوم اسفندماه ۱۴۰۱ مسعود بیگی نایب‌رئیس کانون آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه در نشستی با بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، و با حضور معاونین، رؤسای ستادی و شهرستانی با اشاره به فعالیت ۳۶۰ آموزشگاه‌ فنی‌وحرفه‌ای در استان و افزوده شدن ۸۰ آموزشگاه دیگر در سال آینده، به تشریح ظرفیت‌های موجود جهت حرفه‌آموزی به مددجویان سازمان پرداخت.
بهزاد شهبازی نیز با اشاره به اهمیت حرفه‌‎‌آموزی در خوداشتغالی و جذب بهتر مددجویان در بازار کار، ابراز امیدواری کرد که با آموزش مناسب و به‌هنگام بتوان به توانمندسازی و اشتغال‌زایی در جامعه هدف بهــزیستی پرداخت.
در پایانِ این نشست، تفاهم‌نامه‌ای بین کانون انجمن های فنی وحرفه ای کارفرمایی آموزشگاه های آزاد و اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه منعقد گردید.

◀️ تعهدات کانون در این تفاهم‌نامه:

ـ اعمال ۸۰ درصد تخفیف در هزینه آموزشی برای تمامی مددجویان سازمان.

ـ اعمال ۶۰ درصد تخفیف در صورت حضور بیش از ۲۰ نفر از مددجویان سازمان در یک دوره.

ـ اعمال ۷۰ درصد تخفیف در صورت اجرای فرایند آموزشی مهارتی توسط مراکز تحت نظارت بهزیستی.

ـ برگزاری جلسات مشاوره شغلی و هدایت شغلی به صورت رایگان.

کد خبر 74794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد