آغاز بکار سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی

این سامانه با هدف معرفی افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش سازمان بهزیستی به متقاضیان نیروی کار، راه اندازی شد است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی آغاز بکار کرد .

سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی با هدف معرفی افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش سازمان بهزیستی به متقاضیان نیروی کار، راه اندازی شد است .

این امر با عنایت به دستور ویژه رئیس جمهور در گرامیداشت روز جهانی افراد معلولیت؛ مبنی بر ارائه فهرستی از افراد بیکار تحت پوشش بهزیستی به منظور در اولویت قرار گرفتن اشتغال آنان انجام شده است .

سازمان بهزیستی کشور سامانه ای تحت عنوان«سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» را راه اندازی کرده است. این سامانه به نشانی http://www.jobwo.ir/ آماده ثبت نام از افراد بیکار تحت پوشش بهزیستی است.

در گام بعدی، افرادی که اطلاعات آنها در سامانه ثبت شده است به دو گروه تقسیم می شوند: کسانی که دارای مدرک دانشگاهی هستند و کسانی که مدارک فنی و حرفه ای دارند. این دو گروه برای ۴ مدل اشتغال دولتی (جذب ۳ درصدی) ،خصوصی ،کارفرمایی و خویش فرمایی معرفی خواهند شد.

کد خبر 74227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیدکیانی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 0
    با این کار دیگر هیچ مدد جوی بیکار نمیشود

    پاسخ سایت: ان شالله

  • مریم حجتی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    0 0
    بهزیستی گام بزرگی درکمک به مردم آسیب دیده میکند

    پاسخ سایت: ان شالله

  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    0 0
    سلام، اگر واقعا این فرمایشات صحت داشته باشد و به سرانجام برسد بسیار عالی و باعث به اجتماع آمدن معلولین خواهد شد که همگان دعاگوی بانی این عمل خواهند بود.

    پاسخ سایت: ان شالله پر ثمر است

خدمات الکترونیک پرکاربرد