اجرای پویش مثبت حرکت(۲) در استان سمنان

طرح مثبت حرکت ۲ با هدف توزیع وسایل کمک توانبخشی بین جامعه هدف محروم روستایی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مصطفی مرادی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران استانی طرح مثبت حرکت ۲ با هدف توزیع وسایل کمک توانبخشی بین جامعه هدف محروم روستایی استان بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی مابین ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)   و سازمان بهزیستی اجرا شد.

مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با قدردانی از نهادها و دستگاه های اجرایی به ویژه بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفتند: از همه عوامل اجرایی این برنامه  و اینکه تا آخرین لحظه و نفس در حال خدمت گزاری هستند تشکر و سپاسگذاری می کنم و این کمک ها یک نمونه از مسلمانی و امر خداپسندانه و انفاق در راه خدا می باشد.

پس از وی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تبریک فرارسیدن مبعث حضرت رسول و تشکر وقدردانی ازحضور تمامی دستگاههای اجرایی در مراسمات باشکوه ایام الله دهه فجر و مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی در اجرای این امر خداپسندانه بهزیستی را تنها سازمان رفاهی کشور دانسته و گفتند: این سازمان وظایف و ماموریت های متعدد بر عهده دارد و برای اجرای هرچه بهتر این وظایف و ماموریت ها باید از ظرفیت های درون و برون سازمانی بمنظور کمک و همراهی با این سازمان استفاده کرد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره بر سه ماموریت هوشمندسازی، محله محوری و سلامت اجتماعی از جمله وظایف پر اهمیت سازمان بهزیستی در حوزه اجتماعی خواستار تسریع ارائه خدمات بیش از پیش در این امر به جامعه هدف شهری و روستایی شدند.

دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی و امنیتی و مدیران کل استانداری و کارشناسان دستگاههای اجرایی گفتند: یکی از وظایف مهم سازمان بهزیستی در حوزه معلولین تامین تجهیزات و وسائل کمک توانبخشی است که عامل مهم در توانمندی ایشان و حضور در فعالیت های اجتماعی است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه هرساله شاهد تکلونوژی نو و بروز شدن وسائل کمک توانبخشی و مناسب سازی گروههای هدف جامعه معلولین هستیم که می توانند در سطح توانمند سازی ایشان موثر باشد.


مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به این‌ مطلب که در مثبت حرکت یک تعداد ۲۰۰ عدد ویلچر در بین جامعه هدف استان توزیع شد افزودند: در پویش حرکت دو قرار است در مناطق روستایی محروم در استان ۲۲عدد واکر، ۱۴عدد عصای نابینایان، ۴۵عدد عصای جسمی حرکتی، ۴عدد تشک مواج، ۵عدد تشک ویلچر توزیع گردد.

منطقی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی ستاد اجرایی بمنظور ارائه خدمات مطلوب و رفع برخی از نیازهای جامعه هدف بهزیستی ابراز داشتند : در قالب این تفاهم نامه نیز، مقرر گردیده است ۴۰  واحد مسکونی جامعه هدف بهزیستی توسط ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) مناسب سازی گردد.

کد خبر 73930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد