حضور استاندار خوزستان در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) و مرکز بازپروری زنان اهواز+ تصاویر

استاندار خوزستان از شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) و مرکز بازپروری زنان اهواز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری  ،علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضوری توام با عطوفت و مهربانی ساعتی را با کودکان شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) اهواز گذراند.

در این بازدید مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی استان خوزستان حضور داشت و گزارشی از نحوه نگهداری نوزادان این مرکز ارائه کرد.

در ادامه استاندار خوزستان با تفقد و ابراز مهربانی به نوزادان در این مرکز گفت: بسیار خرسندم که توفیقی حاصل شد تا امروز در کنار نوزادان و کودکان شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) حضور پیدا کنیم، در کنار عزیزانی که فرزندان ما هستند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تربیت این فرزندان و تأمین منابع مالی و معنوی، تمام هر آنچه که لازم باشد میسر خواهد کرد و این عزیزان را مورد حمایت قرار خواهد داد.

حسینی محراب نمونه بارز این حمایت ها را زحمات ارزشمند مربیان این فرزندان عنوان کرد که از هیچ تلاشی برای مهرورزی، نگهداری و تربیت آن‌ها دریغ نمی کنند.

استاندار خوزستان در پایان از تلاش ها و زحمات مربیان و مددکاران این شیرخوارگاه تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است استاندار خوزستان شامگاه امروز بازدیدی از محل نگهداری زنان بی سرپرست و مرکز بازپروری زنان در شهر اهواز انجام دادند و از نزدیک مشکلات و کمبودهای این مراکز را بررسی و دستور پیگیری و رفع آن را دادند.

همچنین دیداری هم با زنان بی سرپرست و حاضر در مرکز بازپروری داشتند و پای درددل و مشکلات این بانوان نشستند.

تنها مرکز جامع مداخله در آسیب های اجتماعی استان خوزستان، مرکز اقامتی، حمایتی و توانمندسازی زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی(خانه تلاش) و مرکز اقامتی حمایت از دختران در معرض آسیب(خانه سلامت) است و سالیانه به طور متوسط ۳۰۰ زن و دختر آسیب دیده اجتماعی و در معرض آسیب در بخش شبانه روزی این مرکز نگهداری می شوند و گروه‌های هدف این مرکز شامل زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی و یا آسیب دیده اجتماعی هستند.

کد خبر 73679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد