جشن تکلیف فرزندان بهزیستی در میبد برگزار شد

مراسم جشن تکلیف فرزندان بهزیستی همزمان با آغاز دهۀ فجر انقلاب اسلامی و میلاد جوادالائمه (ع) با حضور مدیرکل بهزیستی استان یزد، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی در هتل مهربد میبد برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل بهزیستی استان یزد ضمن تبریک به فرزندان مکلّف و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این جشن  گفت: خاطرۀ جشن تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است و سرآغاز قبول مسئولیت‌های دینی و انسانی است.  

وی در ادامه افزود: نتیجۀ نهایی انجام تکالیف دینی و پرهیز از آنچه ممنوع و حرام است، به کمالِ انسان مربوط می شود که باید قبل از شروع سن تکلیف به زبانی ساده همراه با استدلال آن را برای کودکان و نوجوانان بیان کرد. 

رئیس بهزیستی میبد ضمن خوشامد گویی به مهمانان گفت: 5 نفر از فرزندان مراکز سایبان دریا میبد و روح الامین اردکان در این مراسم مکلّف می شوند. 

امام جمعه موقّت شهرستان میبد نیز ضمن حضور در این مراسم و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، همزمانی این جشن با ایام الله دهه فجر و میلاد امام جواد(ع) را  خوش یمن خواند و رشادت های ملت ایران در  پیروزی انقلاب اسلامی را خاطر نشان کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به جلسات آموزشی که برای آشنایی کودکان و نوجوانان موسسۀ سایبان دریا با مسائل دینی و مذهبی برگزار نموده است، گفت: آشنایی با فرزندان بهزیستی و خدمت به این عزیزان موجب رزق معنوی و برکت در زندگی است. 

گفتنی است: این مراسم علاوه برآشنایی فرزندان با برخی از مضامین دینی همراه با اجرای برنامه های شاد و سرگرمی و اهداء هدایایی متنوّع از سوی مسئولین به فرزندان مکلّف و سایر فرزندان مؤسسات سایبان دریای میبد و روح الامین اردکان بود و با اجرای مولودی خوانی به پایان رسید.

کد خبر 73214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد