بندرعباس| برگزاری جشنواره جهادی زنان ،سلامت خانواده و تعالی جامعه

در راستای خدمت رسانی به عموم مردم و شهروندان و نیز به منظور اطلاع رسانی و معرفی خدمات دستگاههای اجرایی جشنواره جهادی زنان ،سلامت خانواده و تعالی جامعه با همکاری ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، بهزیستی و تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ به مناسبت میلاد خجسته و فرخنده حضرت زهرا (س) و نکوداشت هفته زن و روز مادر ، جشنواره جهادی زنان ،سلامت خانواده و تعالی جامعه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و فردی و معرفی خدمات و طرح ها و برنامه های سازمان به عموم مردم بالاخص جامعه هدف در محل خانه امید بازنشستگان برگزار شد .

 استقرارخودروی اورژانس اجتماعی 123 و معرفی خدمات به حاضرین، معرفی و تشریح خدمات و فعالیتهای خط صدای مشاور 1480 و ارائه خدمات مشاوره روانشناختی فردی به مراجعین و برگزاری کارگاههای آموزشی با موضوعاتی همچون مهارتهای زندگی و نحوه تعامل والدین با فرزندان ، ویزیت رایگان  پزشکی ، توزیع تراکت و بروشورهای اطلاع رسانی خدمات ادارات زیر مجموعه اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و اجرای برنامه دف زنی  از جمله برنامه های این جشنواره بود .

گفتنی است : جشنواره جهادی زنان ،سلامت خانواده و تعالی جامعه  به همت اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و با مشارکت و همکاری بهزیستی و تامین اجتماعی برگزار شد .

کد خبر 72212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد