برگزاری شورای فرهنگی بهزیستی استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : بهترین ابزار و راه گشا در فعالیت های فرهنگی عملگرای و نتیجه محور بودن برنامه ها است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، جلسه ی شورای فرهنگی بهزیستی به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین و روسای ستادی در محل سالن اجتماعات بهزیستی استان برگزار شد.

دکتر منطقی مدیرکل در این جلسه ضمن خیرمقدم و تقدیر از خدمات و زحمات اعضای شورای فرهنگی و گرامیداشت ایام شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و پیش رو بودن ولادت دخت نبوی حضرت فاطمه زهرا(س) ابراز داشتند : لازم است پیرو دستورالعمل تاسیس هیات های مذهبی در مراکز شبانه روزی ارسالی از سازمان بهزیستی کشور، انجمن ها و هیات های فعال در این حوزه شناسایی و در گام اول برنامه ریزی به جهت تقویت این مراکز انجام شود.

وی در ادامه ضمن بیان گزارشی از اهم فعالیت های بهزیستی استان در حوزه فرهنگی در خانه های نگهداری از کودکان و نوجوانان تحت نظارت، اصل و پایه این خانه ها را کار فرهنگی عنوان داشته و با توجه به پیش رو بودن ولات حضرت زهرا(س) افزودند : در دین مقدس اسلام بر جایگاه و نقش زن و مادر تاکیدات فراوان شده است و این خود نشان از اهمیت این موضوع دارد و انتظار می رود مسئولین امر با در نظر گرفتن خرد جمعی برنامه های متنوع و شایسته ی را برای این ایام برنامه ریزی و اجرا نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان حفظ شان و جایگاه فردی و اجتماعی توانخواهان تحت حمایت را یک اصل و اساس در سازمان بهزیستی برشمرده و این اصل را جزء مقدمه و زمینه هیات های مذهبی دانستند و خواستار رعایت این موضوع در تشکیل هیات های مذهبی شدند.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر استفاده از کلیه ظرفیت های درون و برون سازمانی بر ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی جامعه هدف یکی از خصوصیات بارز سردار سلیمانی را عملگرایی بدور از تشریفات و خود نمایی برشمرده و بهترین ابزار و راه گشا در فعالیت های فرهنگی را عملگرای و نتیجه محور بودن برنامه ها بدون چشم داشت و دیده شدن بیان داشتند.

کد خبر 71712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    باسلام نزدیک۱۲سال برای جامعه هدف خدمترسانی به آسیبدیدگان جامعه فعالیت میکردم طرف قراردادشدافراددیگری ومتولیان امرعدم نیازمن رازدن وروابط راجای ضوابط گذاشتن وزحمتکشی وتلاشوامیدمنرابفنادادن من شغل دبگری یادندارم شکیبایی کردم حوصله صبربخرج دادم تااینکه مراجوپانه بی مزدکنندوخانه نشینم کنندمیگن پارتی دارن طرفه قراردادمن ندارم پارتی من خداامام زمان چطورمیتوانم گذشت کنم خداخانه اونیه خرابکنه که بزیردست ظلم میکند

    پاسخ سایت: 31989902 بازرسی استان تماس بگیرید

خدمات الکترونیک پرکاربرد