برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فناوری بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان، طی حکمی صیاد زاد یونس را به عنون رییس جدید اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم تکریم و معارفه رییس اداره فناوری بهزیستی با حضور اعضای شورای معاونین در محل بهزیستی استان برگزار گردید.

رضایی مدیر کل بهزیستی استان، درآیین تکریم ومعارفه رییس اداره فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از زحمات چند ساله رئیس سابق اداره فناوری در پیشبرد اهداف سازمانی بر لزوم تعامل، هم افزایی، همدلی و همراهی با سایر حوزه ها و رابطین شهرستانی تاکید و گفت:  قطعاً تغییر پست ها و جایگاه ها در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات به ولی نعمتان سازمان خواهد شد. .

وی حوزه فناوری را چشم و بازوی نظارتی سازمان عنوان کرد وگفت: بروز رسانی وسایل ارتباطی، تامین امنیت شبکه های داخلی و خارجی، مهارت افزایی و بالابردن آگاهی های عمومی رابطین فناوری در شهرستانها از جمله انتظاراتی هستند که دست اندرکاران این حوزه بایستی نسبت به این موارد حساسیت و دقت بیشتری به خرج دهند.

گفتنی است در این نشست از خدمات چند ساله رامین لطفی اقلیم رییس سابق اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری تکریم و صیاد زادیونس به عنوان رییس جدید اداره فناوری بهزیستی استان معرفی گردید.

کد خبر 71648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد