برگزاری پنجمین نشست مشترک فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در جریان دیدار و نشست با عوامل شرکت الکترونیک پردازش سبلان از بکارگیری فرزندان و زنان سرپرست تحت پوشش بهزیستی در این مجموعه صنعتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، پنجمین نشست مشترک در خصوص فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل و مسئولان بهزیستی استان با کارفرمایان استانی با حضور مدیرکل، معاونین امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی و برخی از مسئولین شهرستان اردبیل در محل شرکت الکترونیک پردازش سبلان برگزار گردید.

 در این نشست حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در رابطه با نگاه دور اندیشانه و مثبت گرایانه مجموعه حاضر نسبت به فرزندان بهزیستی و اشتغالزایی تعدادی از ولی نعمتان سازمان در شرکت فوق گفت: یکی از عوامل موفقیت سازمان در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، همراهی و همدلی آحاد جامعه نسبت به خانواده عظیم بهزیستی و افراد تحت پوشش آن می باشد که خوشبختانه این دیدگاه با رویکردی منطقی و روشنگرانه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که بکارگیری فرزندان در چنین مجموعه هایی باعث تقویت روحیه تلاش و کار و استقلال این عزیزان وکارآفرینی را به دنبال دارد گفت: قطعاً اصلی ترین دغدغه جوانان امروز اشتغال و تولید محصولات و صنایعی هست که نیاز امروز جامعه را پاسخ داده و با جذب افراد استقلال فردی و خانواده ها استحکام می یابد.

گفتنی است در جریان برگزاری نشست فوق، تمامی همراهان به اتفاق مسئول شرکت از واحدهای تولیدی بازدید نموده و در جریان امور قرار گرفتند.

وی خاطر نشان ساخت: امیدواریم با گسترش این مجموعه، شاهد جذب تعدادی از فرزندان و خانواده های تحت پوشش در این شرکت باشیم.

کد خبر 71507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد