حسینی مسئول جدید گزینش بهزیستی استان سمنان شد

در شورای معاونین بهزیستی استان از خدمات بیش از چهار ساله سیده طاهره نجاتی تقدیر و ملیحه سادات حسینی مسئول جدید گزینش بهزیستی استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان شورای معاونین به ریاست مدیرکل و با حضور دکتر مظفر مدیرکل هسته مرکزی گزینش و زارعی معاون هسته مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور، معاونین و روسای ستادی بهزیستی استان برگزار شد.

در این جلسه از خدمات و زحمات بیش از چهار ساله سرکار خانم نجاتی تقدیر و ملیحه سادات حسینی با حکم مدیرکل هسته مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور مسئول جدید گزینش بهزیستی استان شد.

منطقی مدیرکل بهزیستی استان ضمن خیرمقدم به مدیرکل و معاون هسته مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور و گرامیداشت ایام ۹ دی ماه و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی افزودند : می توان از شاخص های مهم شهید سلیمانی ولایتمداری و خدمت به مردم بدون در نظر گرفتن مکان و زمان بیان داشت که باید این شاخص ها سرلوحه امور قرار گیرد.

وی یکی از اهداف والا در بهزیستی را خدمت شایسته به همراه رضایتمندی جامعه هدف که پایه و اساس آن حفظ شان و جایگاه فردی و اجتماعی مددجویان است بیان و ادامه دادند : تحقق اهداف عالیه در یک مجموعه با همراهی و همکاری پرسنل آن امکان پذیر است و انتخاب پرسنلی متخصص و متعهد بر عهده گزینش آن سازمان و دستگاه است و این امر خود نشان دهنده جایگاه و اهمیت واحد گزینش است.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن ارائه گزارشی مختصر از اهم اقدامات و فعالیت های بهزیستی استان، تعداد پرسنل شاغل در بخش دولتی در بهزیستی را ۲۸۳ نفر که در حال خدمت به بیش از ۲۷ هزار نفر افراد تحت حمایت با احتساب خانوار می باشند بیان داشتند.

منطقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات سرکار خانم نجاتی در زمان قبول تصدی پست مسئول گزینش استان یکی از خصوصیات بارز خانم حسینی مسئول جدید را تجربه و سابقه فعالیت ایشان در این حوزه بیان داشتند.

دکتر مظفر مدیرکل هسته گزینش سازمان بهزیستی کشور در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان سمنان ضمن تقدیر از میزبانی استان و گرامیداشت ایام، رویکرد گزینش در چند سال اخیر را رویکرد نو و با نگاه تازه که در آن شرایط دستگاه دارای بیشترین اهمیت بوده و هدف جذب نیروی های متخصص و متعهد است عنوان داشتند.

وی نقش گزینش را تسهیلگری و یکی از همراهان این حوزه را حراست ها برشمرده و ابراز داشتند : فلسفه گزینش هدایت است و این موضوع باید به دور از سختگیری و با شرط دقت و در سایه قوانین و دستورالعمل ها انجام شود.

مدیرکل هسته گزینش سازمان بهزیستی کشور معیارهای سنجش در گزینش را اخلاقی، اعتقادی و سیاسی بیان و ضمن قدردانی از زحمات سرکار خانم نجاتی برای مسئول جدید گزینش بهزیستی استان کسب موفقیت های روز افزون از درگاه خدواند متعال خواستار شدند.

در ادامه این جلسه نجاتی گزارشی از اهم اقدامات این حوزه در زمان تصدی داشته و از همراهی و همکاری مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و شهرستانی تقدیر کردند و پس از ایشان حسینی مسئول جدید گزینش بهزیستی استان از برنامه های خود در این حوزه سخن و بر به دور بودن این حوزه از حواشی و رعایت نظم در برنامه ها تاکید و از حسن اعتماد کشور و مدیرکل استان بمنظور برعهده گذاشتن این پست تقدیر و تشکر داشتند.

در ادامه جلسه دیگر اعضاء ضمن خداقوت به مسئول قبلی گزینش استان برای مسئول جدید آرزوی موفقیت داشته و به مطرح کردن مسائل و سوالات خود در حوزه گزینش پرداخته که این سوالات و مسائل توسط مدیرکل و معاون گزینش کشور پاسخ داده شد.

کد خبر 71265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد