پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ،در این پیام آمده است :

ایام فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است . روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند، در مظلومیت او ندبه می کنند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می گیرند.

فاطمه ای که در شأن ایشان « انا اعطیناک الکوثر» نازل می شود تا همه جهانیان بدانند،فاطمه زهرا (س) معیار فضایل، اخلاق و تفکر است و جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت می بخشد. مهربان مادری برای مؤمنان بود که حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را در کنار پارسایی، پاکدامنی و دور اندیشی برای همیشه در تاریخ جهان ثبت کرد.

اینجانب فرارسیدن ایام غمبار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اسوه بانوان عالم را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همکاران بهزیستی آذربایجان غربی تسلیت عرض نموده، امیدوارم در سایه الطاف حضرت ولیعصر (عج)، و با پیروی از سیره ائمه اطهار علیهم السلام بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

                                                                                                                                                                     پروین محمدپوری

                                                                                                                                                                              مدیرکل

کد خبر 70982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد