سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به شهرستان میاندوآب

رئیس سازمان بهزیستی کشور: سرعت بخشی به راهکارهای کاربردی برای بهبود حال جامعه از اولویت های سازمان بهزیستی است .

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در سفری یکروزه به استان آذربایجان غربی ضمن بازدید از مراکز تحت پوشش بهزیستی در شهرستان میاندوآب در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان نیز حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی:
علی محمد قادری در این نشست با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های استانی برای پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی تصریح کرد: بهزیستی به عنوان سازمانی تخصصی از ظرفیت های برجسته انسانی برای سرعت بخشی به  راهبرد های سازمانی برخوردار است.
وی افزود: حضور در استانها علاوه بر اینکه فرصتی است برای قدردانی از تلاش خالصانه کارکنان بهزیستی، بستری برای بررسی میدانی مسائل و مشکلات موجود را نیز فراهم می سازد.
معاون وزیر با تاکید بر اهمیت نظارت و قوانین سازمانی خاطر نشان کرد: ساختاربهزیستی نیاز به توان افزایی دارد و سرعت بخشی به راهکارهای کاربردی برای بهبود حال جامعه از اولویت های سازمان بهزیستی است.
قادری افزود: استفاده از ظرفیتهای سازمان به عنوان راهبرد اصلی ما است واین راهبرد در فضای میدانی خودش را نشان می دهد.
وی با اشاره به نقش مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمک به سرعت بخشی به سیاستهاتی تدوینی سازمان بهزیستی گفت: هم افزایی شکل گرفته با مجموعه نمانیدگان مجلس توانسته در خدمت رسانی بی منت به جامعه هدف بسیار موثر واقع شود.
قادری ادامه داد: تقویت ارتباط با نمایندگان مجلس از اولویت های بهزیستی بشمار می رود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه ضمن تشریح ادقامات انجام گرفته از این خبر داد که برای اجرای قانون حمایت از معلولان، ۶۰ همت اعتبار نیاز است که در سال ۱۳۹۹؛ ۱.۷ هزار میلیارد به سازمان بهزیستی اختصاص یافت اما امسال با پیگیری های انجام شده این رقم به حدود سه هزار میلیارد افزایش یافت.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر حمایت قوه مقننه از سازمان بهزیستی تاکید کرد.
گفتنی است معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به دعوت نماینده مردم میاندوآب، باروق و چهاربرج در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به این شهرستان سفر کرده و از مراکز توانبخشی یاس شکسته، گلهای باغ رحمت، مراکز درمان و بازتوانی رهستان نجات، کارآفرینان امید و مرکز نگهداری کودکان گلستان ارم بازدید نمود.

کد خبر 70706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد