در رسانه| پویش «شب یلدا» برای خانواده های معلولان در اردبیل اجرا می شود

ایسنا/اردبیل مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: پویش «شب یلدا» با هدف مرتفع کردن نیازمندی خانواده‌های افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست در اردبیل اجرا می‌شود.

حامد رضایی ۲۶ آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف این پویش اظهار کرد: این پویش از امروز با هدف مشارکت جمعی، استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران و جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای تأمین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی استان آغاز و اجرایی می شود.

وی  اشاره به نزدیک شدن به طولانی‌ترین شب سال گفت: پویش «شب یلدا» با هدف مرتفع کردن نیازمندی خانواده‌های افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست در اردبیل انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود مانند روغن، برنج و گوشت اهدایی خود را برای برگزاری مناسب جشن باستانی یلدا به اداره‌ها و مجتمع‌های بهزیستی در شهرستان‌ها و بخش‌های استان و مؤسسات خیریه تحت پوشش تحویل دهند.

به گفته رضایی در این پویش با هم افزایی و استفاده از پتانسیل مؤسسات خیریه در تأمین بسته‌های معیشتی برای شب یلدا، بازدید از مراکز نگهداری تحت پوشش بهزیستی با حضور خیرین، اکرام نیکوکاران و خیرین انجام خواهد شد.

وی همچنین افزود: مردم برای راحتی و دسترسی آسان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۸۹۰۰*۶۶۵۵* کمک‌های نقدی خود را به دست بهزیستی استان برسانند.

کد خبر 70456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد