نشست شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی کردستان

جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی استان صبح امروز با حضور زارعی کوشا استاندار کردستان ،رسولی مدیرکل بهزیستی استان،ساعدی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان ، جمعی از مدیران سطح استان ، اعضای خانه خیرین و جمعی از خیرین و معتمدین در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان : زارعی کوشا استاندار کردستان بعنوان ریس شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی استان ضمن تشکر از تلاشهای مجموعه بهزیستی استان بخاطر افزایش نرخ مشارکت و جلب و جذب کمکهای مردمی در سال اخیر به نسبت سال گذشته  ،بر اهمیت و استمرار تشکیل جلسات شورا با حضور تمامی اعضا حقیقی و حقوقی تاکید کردند و گفتند : تلاش در جهت رفع مشکل معلولان و نیازمندان و گشودن گره از مشکلات آنان دارای اجر و پاداش اخروی ست

وی در ادامه  از  اعضا حقیقی و حقوقی این شورا خواستند تا از تمامی ظرفیتهای خود در راه رسیدن به این هدف والا استفاده کنند و در راستای مسئولیت اجتماعی خود ،کمک کار بهزیستی در این مسیر باشند.

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان در این جلسه، ضمن تشکر و قدردانی از اعضای خیرین به اهمیت شورای مشارکتهای مردمی در قانون سازمان بهزیستی  اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل این جلسه برنامه ریزی برای جذب و جلب کمک های مردمی و چگونگی هزینه کرد این کمک ها است.

وی افزود : خیرین به عنوان بازوی توانمند همیشه در کنار بهزیستی هستند و خدمات بهزیستی به جامعه هدف در کنار خیرین و مشارکتهای مردمی مفهوم پیدا میکند . 

رسولی اظهار داشت : جلب و جذب مشارکتهای مردمی در نه ماه سالجاری نسبت به مشابه در سال گذشته رشد 47 درصدی داشته است و کلیه منابع مشارکتها با نیت عام و خاص مطابق دستوالعمل ها هزینه می شود .

پرویز ساعدی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی کردستان : در این نشست ضمن تشکر از مشارکت خیرین و زحمات اعضای شورای خیرین به ارائه گزارش عملکرد نه ماه سالجاری پرداخت .

ساعدی در ادامه افزود : یکی از رسالتهای سازمان بهزیستی استفاده از ظرفیت خیرین،و ترغیب جامعه به مشارکت در جهت مرتفع کردن مشکلات این قشر از جامعه است که این امر تنها با همت شورای مشارکتهای مردمی ممکن می‌باشد.

نشست شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی کردستان

در ادامه جلسه سایر اعضا و خیرین حاضر به بیان نقطه نظرات خود درباره  جلب و جذب کمک های مردمی و نحوه هزینه کرد مشارکتهای مردمی پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی اعلام کردند.

کد خبر 70324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد