- دریافت و بررسی شکایات از کلیه مبادی ورودی (حضوری و مکتوب ، نمابر ، سامانه سامد و ..... ) از کلیه مراکز ،کارکنان سازمان، جامعه هدف و کلیه مراجعین سازمان
- بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایت و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگوئی به شاکی
- بررسی و پاسخگویی در زمینه موارد مطرح شده از طرف نهادهای نظارت و بازرسی از قبیل ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور ، وزارت رفاه تامین اجتماعی و ....
- پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادهای واحد های تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
- جمع بندی شکایات در مقاطع ماهیانه ، فصلی و سالانه و تجزیه تحلیل به روز شکایات و گزارش به بالاترین مقام اجرائی سازمان
- همکاری و اقدام به منظور استقرار نظام سامانه پاسخگویی به شکایات در سطح سازمان ، واحدهای استانی و شهرستانی و فراهم نمودن ارتباط سامد با سایر اتوماسیون های دستگاه و روز آمد نمودن آن با همکاری واحدهای ستادی
-تدوین شاخص های پاسخگویی به شکایات
-تدوین برنامه زمان بندی و بازدید از استان های تابعه به صورت سالیانه
-ارزیابی و تحلیل داده های جمع آوری شده در خصوص میزان ، درصد و رشد فراوانی نوع شکایت
-تدوین فرمت های مورد نیاز ساختار پاسخگویی سازمان به صورت سالیانه و تجزیه و تحلیل اطلاعات واصله
-مشاوره و راهنمایی مراجعین سازمان حسب ضرورت و مورد
نظر شما