در رسانه | مشارکت بیش از ۵ هزار اردبیلی در برنامه رصد آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر در برنامه رصد آسیب‌های اجتماعی مشارکت داشته و مشکلات این افراد احصا و از طریق مشاوره راهکارهای مناسب پیشنهاد شده است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل، ۱۸ آبان‌ماه، در جلسه بررسی برنامه‌های پیشگیرانه و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: بیش از ۲۳۱ هزار نفر جمعیت تحت پوشش برنامه پیشگیری اجتماعی محور از اعتیاد حضور داشته و از خدمات مراکز مثبت زندگی بهزیستی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر در برنامه رصد آسیب‌های اجتماعی مشارکت داشته و مشکلات این افراد احصا و از طریق مشاوره راهکارهای مناسب پیشنهاد شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: در زمینه پیشگیری از تنبلی چشم کودکان ۳ تا ۶ سال نیز امسال بیش از ۶۶ هزار و ۷۰۰ کودک در معاینه‌های فنی کارشناسان مراکز بهزیستی حضور یافتند.

رضایی خاطرنشان کرد: در زمینه برنامه غربالگری نوزادان نیز تاکنون طی سال جاری بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ نوزاد معاینه شده اند.

وی اذعان کرد: مرکز تلفنی صدای مشاور نیز ۲۴ ساعته در خدمت عموم مردم است و علاقمندان می‌توانند از طریق شماره ۱۴۸۰ از خدمات این مرکز استفاده کنند و طی سال جاری تاکنون بیش از ۲۵ هزار و ۹۰۰ با این مرکز تماس گرفته و از این خدمات به صورت رایگان بهره مند شده‌اند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل افزود: البته مشاوره‌های حضوری در مراکز مثبت زندگی فعال بوده و امسال بیش از ۳۶ هزار و ۶۰۰ نفر نیز از خدمات مشاوره حضوری بهره مند شده‌اند.

کد خبر 68006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد