مهدیشهر |  گرمای مهربانی در خانواده های تحت حمایت همزمان با فصل سرما

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر: توانمندسازی به توانخواهان برای خودکفایی و خروج از چرخه حمایتی رویکرد اصلی سازمان بهزیستی کشور است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، ربابه گلوردیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر اظهار داشت : انسان های بزرگ همواره در اندیشه دیگرانند و دل در گرو خدمت به مردم و سعی بر آن دارند تا  مشکلی از هم نوعان خود را برطرف کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گفت : خوشبختانه همواره خیرین در امر احداث مسکن، اشتغال و تامین معیشت توانخواهان تحت حمایت بهزیستی نقش مهمی را ایفا می کنند و بی شک موجبات  رضای الهی را برای خود و خانواده فراهم می آورند.

ربابه گلوردیان افزود : از جمله  مشارکت های خیرین نیک اندیش و نیکو سرشت در شهرستان مهدیشهر را می توان  به اجرای تأسیسات ساختمانی پروژه مسکن معلولین  به ارزش مبلغ ۶۰ میلیون ریال اشاره کرد.

وی افزود :  با آغاز فصل سرما  تا کنون اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر به منظور حمایت از خانواده های تحت پوشش و کم برخوردار نسبت به تهیه و نصب دو دستگاه آبگرمکن ، تهیه لباس گرم و  توزیع ۷۰ بسته معیشتی اقدام کرده است. توانمندسازی توانخواهان برای خودکفایی و خروج از چرخه حمایتی رویکرد اصلی سازمان بهزیستی کشور است.

کد خبر 67935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد