تلاش برای از کار انداختن موتور تولید فقر، معلولیت و کاهش آسیب های اجتماعی

نشست "علمی تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور"، صبح امروز سه شنبه ۱۷ آبانماه در "مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش" آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ،در این نشست سه روزه، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: آنچه که در این کهن خاک مرز و بوم کشور عزیزمان جمهوری اسلامی است همواره مدیون مردان و زنانی است که بی ادعا همه عشق و ایمانشان را با اخلاص و تلاش در اختیار جلوه ای از توانمندی قرار دادند تا همواره شاهد اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و طنین سرود دلنشین کشورشان باشند.

علی محمد قادری افزود: آنچه که در سازمان بهزیستی بعنوان سازمان امدادی و حمایتی کشور مطرح است، خدمت مستمر و موثر به جامعه ایرانی است که بیش از ۷میلیون نفر مخاطب دارد.

وی با اشاره به اینکه، این همایش نخستین جلسه تخصصی و علمی است که برای مدیران سازمان در دولت سیزدهم برگزار می شود تصریح کرد: قرار است در این نشست علمی و تخصصی، گفتمان های حرفه ای همه موازین و مبانی خود را به میدان بکشانیم چراکه این روز فرصت مغتنمی است برای ما، بنابراین مهم و ارزشمند است.

رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن تشکر از سربازانی که امروز در کف میدان و در مجاهدت عظیم حضور دارند بیان کرد: امروز فرصت مغتنمی است تا درراستای تکریم به جامعه هدف بهزیستی بیش از گذشته برای احقاق حقوق آنها اصرار و تلاش کنیم.

به گفته معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، از آنجاکه هدف والای بینانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، براندازی کفر و استقرار پرچم عدالت و مددرسانی به ضعفا جامعه آرمانی هدف سازمان حمایتی بهزیستی بوده، بنابراین این سازمان حمایتی و تخصصی بعنوان یکی از اساسی ترین سازمانهای دولت و حکومت در رفع محرومیت و محدودیت توفیق خدمت به بیش از ۷ میلیون نفر در کشوررا دارد.

قادری در ادامه خاطر نشان کرد: این سازمان بعنوان میراث ارزشمند شهید "محمد علی فیاض بخش" توفیق دارد در عین حفظ کرامت نفس و عزت نفس جامعه هدف همه تلاش خود را برای از کار انداختن موتور تولید فقر،معلولیت و محدودیت و کاهش آسیب های اجتماعی به کار بندد.

رییس سازمان بهزیستی گفت: امروز مفتخریم با بهره برداری از ظرفیت های جوانان انقلابی این سازمان در کنار هنرمندی و هنرورزی نخبگان بهزیستی مسیر روشن خدمت را به بهترین خلق خدا پیش ببریم.
گفتنی است در این همایش، احمد وحیدی وزیر کشور، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سردار ضیا الدین حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهاد سازندگی سپاه پاسداران ،مهدی عیسی زاده رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، سید جلیل میر محمدی نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ،علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و مدیران استانی سازمان بهزیستی حضور داشتند.

کد خبر 67918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =