تقدیر بهزیستی از همکاری‌های نماینده یونیسف در ایران

سازمان بهزیستی کشور همزمان با پایان ماموریت «ویل پارکس» نماینده یونیسف در ایران از همکاری‌های وی در طول خدمت با اهداء یادبودی از صنایع دستی جامعه هدف بهزیستی تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، با پایان ماموریت «ویل پارکس» نماینده یونیسف در ایران «حبیب‌الله مسعودی‌فرید» معاون امور اجتماعی و «مسعود آسیما» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور با حضور در آئین تجلیل و تقدیر از وی یادبودی از صنایع دستی جامعه هدف بهزیستی اهداء کردند.

«ویل پارکس» در طول ۲۶ سال گذشته در بیش از ۴۰ کشور جهان، عهده‌دار تدوین و اجرای برنامه‌هایی بوده که نتایج و فواید بسیار خوبی برای کودکان داشته که این برنامه‌ها منجر به ظرفیت‌سازی برای طیف وسیعی از مقامات دولتی، سازمان‌های جامعه مدنی، دانشگاهیان، بخش خصوصی، رسانه‌ها و سازمان‌های بین‌المللی شده است.

نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، وزارت دادگستری، قوه قضائیه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جوانان هلال احمر، سازمان بهزیستی کشور، وزارت کشور، وزارت امور خارجه، مرکز آمار، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز در این مراسم حضور داشتند و در پایان «مندیپ اوبرایان» به عنوان نماینده جدید صندوق کودکان ملل متحد در ایران معرفی شد.

کد خبر 677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد