انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بهزیستی و اداره کار استان

مدیرکل بهزیستی استان : راستای اجرایی شدن ماده ۸ قانون حمایت معلولین این تفاهم نامه به منظور استفاده بهینه از امکانات مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران استان منعقد شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل بهزیستی استان منعقد شد.

دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان در تشریح این تفاهم نامه به روابط عمومی گفت : به منظور توسعه و ارتقاء سطح سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی در بین آحاد جامعه بیان شده در ماده ۳ اساسنامه مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران کشور و در راستای اجرایی شدن ماده ۸ قانون حمایت معلولین این تفاهم نامه به منظور استفاده بهینه از امکانات مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران استان و توسعه همکاری متقابل فی مابین بهزیستی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان منعقد شده است.

وی هدف از انتقاد این تفاهم نامه را توسعه روابط ورزشی و بهره گیری از توانمندی ها ظرفیت علمی به جهت ارتقاءسطح سلامت جسمی و روحی گروه های هدف تحت حمایت به منظور تامین امکانات خدماتی طرفین تفاهم نامه بیان و مدت آن را از آبان ماه سال جاری به مدت ۲۹ ماه عنوان که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

منطقی محورهای بهزیستی استان در این همکاری را، اطلاع رسانی به افراد دارای معلولیت و خانواده های آنان، معرفی افراد دارای معلولیت واجد شرایط و خانواده های آنان برای استفاده از امکانات ورزشی، ارائه نکات ایمنی لازم در اجرای برنامه های ورزشی، تهیه محتوای آموزشی مرتبط با فعالیت ورزشی و جسمانی افراد دارای معلولیت، تطبیق جنبه های تطابق فضای فیزیکی اماکن و تجهیزات ورزشی و معرفی هیئت های ورزشی معلولین جهت  بهره گیری از ظرفیت ورزشی مجموعه ها عنوان کردند.

وی در پایان تعهدات طرف مقابل در این تفاهم نامه که مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران استان سمنان می باشد را، بهره گیری جامعه هدف سازمان با ارائه تخفیفات لازم بر اساس توافق طرفین به منظور استفاده از امکانات مجموعه های ورزشی کارگران استان در قالب صدور کارت عضویت، همکاری جهت استفاده از امکانات ورزشی در برگزاری مسابقات، برنامه های ورزشی، جشنواره های مرتبط با سازمان در سراسر استان و برخورداری و بهره گیری جامعه هدف سازمان از مجموعه های اقامتی تفریحی کارگران با ارائه تخفیف بر اساس تعرفه های مصوب کارگری بیان داشتند.

این تفاهم نامه در ۷ماده و۳ تبصره تنظیم و به امضاء دکتر منطقی و دکتر کاشانی به نمایندگی از ادارات کل بهزیستی و تعاون، کار  رفاه اجتماعی رسید.

کد خبر 67647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد