برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت

ایجاد مشاغل ویژه معلولین توسط بنیاد برکت/سرمایه گذاری در ایده های کارآفرینی معلولان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: این رویداد با هدف جذب طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه در حوزه کارآفرینی معلولین با همکاری بهزیستی و بنیاد برکت وموسسه نیکوکاری رعد الغدیر برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی با تاکید بر آگهی آحاد جامعه و جامعه هدف از اجرای طرح حرکت با برکت گفت: بنیاد برکت با همکاری سازمان بهزیستی کشور و موسسه نیکوکاری رعد الغدیر، در نظر دارد تا رویداد «حرکت با برکت» را با هدف احصا ایده های کارآفرینی افراد دارای معلولیت، افزایش اشتغال آنان،  بهبود تولید در کشور و سرمایه‌گذاری برروی طرح‌ها و ایده‌های کسب‌وکار نوآورانه، کارآفرینانه و دانش‌بنیان در حوزه معلولین، برگزار کند. این رویداد در دو محور اصلی توانمندی و  سرآمدی برگزار می‌شود .

دکترمحمودمنطقی یادآور شد: علاقه‌مندان میتوانند، با شرکت در رویداد «حرکت با برکت» که با محوریت جذب همه ایده ها در تمام نقاط کشور و به‌صورت ملی برگزار می‌شود، طرح و برنامه‌ی پیشنهادی خود را برای ارائه به سرمایه‌گذار(بنیاد برکت) ثبت نمایند.

منطقی با در نظر گرفتن حمایت بنیاد برکت از این طرح و حمایت از معلولین برای ایجاداشتغال آنان حمایت های بنیادبرکت را اینگونه بیان داشت : آموزش رایگان کسب‌وکار- منتورینگ تخصصی تا رسیدن به طرح قابل ارائه ، ارائه‌ی تقدیرنامه به ۲۰ طرح برتر-امکان جذب سرمایه تا سقف ۲ میلیارد تومان در قالب مدل‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر(مخصوص استارت آپ ها- امکان دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیارد تومان(۱۴ تا ۱۸ درصد)  ، امکان سرمایه‌گذاری بنیاد برکت به‌صورت سهامدار(حداکثر ۴۹ درصد) - حمایت بنیاد از تهیه‌ی طرح مالی/مطالعات امکان‌سنجی برای ۲۰ طرح برگزیده))

کد خبر 67361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد