دیدار مدیرکل بهزیستی با دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان

دکتر محمود منطقی به اتفاق معاونین تخصصی بهزیستی استان با دادستان و معاونین دادستان استان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر محمود منطقی مدیرکل با محمد ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار معاونین توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری بهزیستی استان و معاون دادستان، سرپرست دادسرای انقلاب، رئیس و کارشناسان واحد سرپرستی دادگستری استان سمنان نیز حضور داشتند.

ابراهیمی دادستان استان ضمن خیرمقدم به مدیرکل و معاونین بهزیستی استان و تقدیر از زحمات و خدمات شبانه روزی ایشان و همکاران پرتلاش بهزیستی در سطح استان ابراز داشتند : بحمدالله شاهد اتفاقات و حرکات مثبت و رو به جلویی در بهزیستی استان هستیم که این نشان از تیم مدیریت موفق و پرسنل وظیفه شناس آن دارد.

ایشان در ادامه به برخی از همکاری های مشترک بهزیستی استان و دادگستری اشاره و ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود در مجموعه دادگستری استان، آمادگی خود را جهت همکاری و ارتقاء سطح خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی اعلام داشتند.

پس از ایشان دکتر منطقی ضمن تقدیر از هماهنگی این دیدار و تشکر از همراهی و همدلی مجموعه دادگستری استان به ویژه دادستان محترم استان در ارئه خدمات مطلوب به جامعه هدف، بهزیستی را نماینده افرادی از جامعه که دارای نیازهای ویژه و خاص هستند عنوان کردند.

وی ضمن معرفی معاونین، وظایف سازمان بهزیستی و شرح مختصری از عملکرد بهزیستی استان، گستره ارائه خدمات در بهزیستی را قبل از تولد تا فوت بیان و افزودند : هم اکنون بهزیستی استان بیش از ۲۰ هزار نفر را در استان تحت حمایت دارد که بیش از ۱۳ هزار نفر از ایشان افراد دارای معلولیت هستند که اولین نیاز حضور ایشان در جامعه و نقش آفرینی در اجتماع، مناسب سازی اماکن و معابر عمومی است که در سالهای اخیر فعالیت های ارزشمندی اجرایی شده است اما بیش از پیش نیازمند کار و تلاش در این بخش هستیم.

منطقی ادامه داد : با توجه به دولتی بودن سازمان بهزیستی و محدودیت های این بخش، این سازمان بمنظور ارائه خدمات مطلوب، وظایف و فعالیت های خود نیازمند مشارکت بیش از پیش خیرین و همکاری برون سازمانی است.

مدیرکل بهزیستی استان ارائه خدمات و رضایتمندی آحاد جامعه و جامعه هدف را در برخی از وظایف محوله منوط به همراهی و همکاری برون سازمانی و دیگر دستگاه های اجرایی عنوان و در پایان سخنان خود ضمن تقدیر مجدد از دادستان و معاونین ایشان ابراز داشتند : در برخی از فعالیت ها همانند متکدیان، کودکان خیابانی و ... بهزیستی تنها یک عضو در کمیته یا کارگروه است که بمنظور کاهش و رفع آسیب ها به خصوص آسیب های اجتماعی هماهنگی و همکاری کلیه اعضاء و دستگاه های عضو نیازمند است.

در ادامه این جلسه که به بیش از سه ساعت به طول انجامید، به ترتیب معاونین توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری مسائل، مشکلات و پیشنهادات حوزه کاری خود را بیان و به بحث و تبادل نظر با دادستان، معاون دادستان و روسای دادگستری استان پرداخته و ضمن پاسخگویی به سوالات به راهکارهای مشترکی بمنظور رفع این مسائل رسیدند.

در پایان این جلسه دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان با اهدای لوح تقدیری از خدمات و زحمات دکتر محمد جلیل پور در سمت سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی استان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 67342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد