در رسانه | جذب بیش از ۱۴۱ میلیارد ریال مشارکت مردمی در بهزیستی قزوین

قزوین - ایرنا - مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: ۱۴۱ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال مشارکت مردمی طی نیمه نخست امسال توسط مراکز دولتی و غیردولتی و به شکل نقدی و غیرنقدی توسط این سازمان در استان جذب شده است.

علی دهباشی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهزیستی استان قزوین از ابتدال سال جاری و در مراکز دولتی خود ۶ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال به صورت نقدی، ۴۹ میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال به صورت غیرنقدی و یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال خدمات مشارکت‌های مردمی را جذب کرده است.

به گفته این مسوول، از موسسات خیریه مشارکت‌های مردمی نیز ۳۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال به صورت نقدی، ۴۶ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال به صورت غیرنقدی و ۱۹۰ میلیون ریال به صورت خدمات مشارکتی جمع آوری شده است.

دهباشی پور تصریح کرد: مجموع کمک های جذب شده از سوی مراکز دولتی و موسسات خیریه بهزیستی استان قزوین شامل ۴۳ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال به صورت نقدی، ۹۰ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال غیرنقدی و ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال مشارکت خدماتی بوده است.

این مسوول با بیان اینکه سازمان بهزیستی براساس وظایف قانونی، شبکه وسیعی از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان و فرزندان آنان و همچنین اقشار آسیب‌پذیر استان ارایه می دهد، خاطرنشان کرد: انجام و استمرار این کار حمایت و همراهی مردم خیراندیش، متعهد و نیکوکار را می‌طلبد.

دهباشی پور با اشاره به افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اضافه کرد: مشارکت‌های مردمی و جذب آن همواره یکی از برنامه‌های اساسی بهزیستی استان قزوین بوده و این سازمان برای ارایه خدمات هرچه بهتر، به کمک‌های مردمی نیازمند است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: کمک‌ها با حفظ شان و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان ممکن برای برطرف کردن مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج و اشتغال افراد تحت پوشش از سوی این نهاد بین نیازمندان تحت پوشش توزیع می‌شود.

کد خبر 67304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد