بازدید  دبیر حقوقی مناسب سازی بهزیستی کشور از استان قزوین

مباشر دبیر حقوقی مناسب سازی بهزیستی کشور از فعالیتهای استان قزوین در خصوص مناسب سازی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، طی بازدید دو روزه ای که توسط مباشر دبیر حقوقی مناسب سازی و باسمه کارشناس مناسب سازی بهزیستی کشور از استان قزوین صورت پذیرفت اهم فعالیتهای این استان در خصوص مناسب سازی مورد بررسی قرار گرفت. در ابتدای بازدید؛ جلسه ای در دفتر مدیرکل بهزیستی استان برگزار و عمده چالشهای موجود و همچنین وضعیت استان قزوین با توجه به شاخص های مناسب سازی مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه با همراهی یکی از توان خواهان تحت پوشش این اداره کل  مناسب سازی سبزه میدان و بانک های اطراف آن و همچنین دسترسی توان خواهان به سیستم حمل و نقل عمومی (اتوبوس ها) به وسیله ویلچر مورد بررسی قرار گرفت.

در بازدید روز دوم، جلسه ای در استانداری برگزار و بر ضرورت برگزاری جلسات کمیته مناسب سازی در استان و شهرستانها تاکیدشد، در ادامه با حضور بازرسان بهزیستی کشور ، مسئول کمیته مناسب سازی استانداری و مسئول دبیرخانه مناسب سازی استان از برخی سرپرستی های بانک ها از جمله بانک ملی و ملت و همچنین از ساختمان اداره مسکن و شهرسازی ، استانداری و ساختمان در دست احداث بهزیستی بازدید فنی به عمل آمد.

ضرورت پی گیری هوشمند سازی سیستم حمل و نقل عمومی، مناسب سازی فضای ادارات و همچنین معابر عمومی جهت دسترسی و هدایت نابینایان، برگزاری منظم جلسات ستادی و شهرستانی در خصوص مناسب سازی و ارتقاء محتوی دستور جلسات و مصوبات و ضرورت توجه به ضابطه ۲۴۶ مورد تاکید ویژه قرار گرفت.

کد خبر 67217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد