مسئول جدید دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان معرفی شد

در این مراسم از خدمات و زحمات بیش از ۷ ساله سرکار خانم محقق تقدیر و مجید رمضانپور به سمت مسئول جدید ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان آیین تکریم و معارفه مسئول جدید ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان برگزار شد از خدمات و زحمات بیش از ۷ ساله سرکار خانم محقق تقدیر و مجید رمضانپور به سمت مسئول جدید ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان معرفی شد.

دکتر منطقی مدیرکل در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات همکاران و به ویژه سرکار خانم محقق در سمت مسئول مدیریت عملکرد بهزیستی، وظایف و خدمات این دفتر را حساس و دقیق برشمرده که در سه حوزه مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایت نقش مهمی در دستیابی به اهداف و فعالیت های سازمانی دارد.

وی جابجایی و تغیرات را در سیستم اداری طبیعی و در جهت بهبود خدمات و استفاده از کلیه ظرفیت های نیروی انسانی بیان و ضمن تقدیر مجدد از سرکار خانم محقق، جناب آقای رمضانپور را فردی توانمند، دارای تجربه و پرتلاش برشمرده و در پایان انتظارت خود را در این بخش به مسئول جدید دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان عنوان داشتند.

در ادامه جلسه سرکار خانم محقق مسئول سابق دفتر مدیرت عملکرد بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مدیرکل، معاونین و روسای ستادی و شهرستانی و ابراز امیدواری و کسب موفقیت برای مسئول جدید این دفتر اداشته و گزارشی از عملکرد و موقعیت کنونی دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان داشتند.

پس از ایشان  مسئول جدید ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان در ابتدا از حسن اعتماد مدیرکل بمنظور سپردن وظیفه این مسئولیت تقدیر و تشکر و از خدمات و تلاش های سرکار خانم مسئول قبلی دفتر کمال تشکر را داشتند.

وی ضمن بیان رویکرد و اهداف خود در این دفتر افزودند : نیاز است بیش از پیش در ارزیابی عملکرد بر نقاط قوت تاکید و با شناسایی نقاط ضعف، اقدامات کاهشی و پیگیرانه را اجرایی و پیشنهادات اصلاحی را به مسئولین ارائه کرد.

رمضانپور گفت : با توجه به دو سال کرونا در کشور هم اکنون ما نیازمند ارتقاء سطح کمی و کیفی نظارت ها هستیم و باید بیش از پیش در این زمینه تلاش کنیم و این امر نیازمند همراهی و همکاری معاونین و روسای شهرستانی دارد.

مسئول جدید دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور یکی از راه های کاهش شکایات را شفاف سازی عنوان و در پایان سخنان خود گفتند : آشنایی جامعه هدف با قوانین و دستورالعمل ها یکی دیگر از راههای کاهش شکایات است که باید در این موضوع نیز برنامه ریزی و اقدام کرد.

کد خبر 67056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اشنا IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 1
    باسلام خولستم نظرخودم راجع موضوعی عرض کنم مرکزی درشاهرودتاسیس شده ازمهر۱۳۹۷(راه سبز)شلتراین مرکزاومدن متاسفانه روابط راجای ظوابط گذاشته وبه شخصی که خوددراداره مذکور(سمنان)هستن شدن متولی این امرحالادرخرداد۱۳۹۹مسول بهزیستی شاهروداخباری ازاین مرکزبه رسانهاگفتن که متاسفانه صحتوصغم ان بایدچندین طرح پژوهشی ودرغالبش چندین مقاله باگرندبالاچاپ کردچطورمیشوداین مرکزدرسال۹۷تاسیس وبدون هیچ تجربه وسابقه کاری درسال۹۹مسول بهزیستی اعلام میکنداین مرکزدرسال گذشته ۱۴۴تن مردو۱۸تن زن بیخانه مان پذیرش شده اندنزدیک دوازده سال بصورت منظم هرروزپایش میرفتم ومراجعه میکردم به چه بیخانمانهاوغیره چطورمیشوداین تعدادامارباچه شاخصی ومنطقی رامن قبول کنم این مدت درپایشهارویت نشده اندولی این چنین اماری رادررسانه به مردم اراعه میدهندحاضرم بنشینم چهره به چهره برای تمام این موضوع بحث کنم اونم باسندبامدرک نه آنکه بنشینم درمنزلم وبیاییم اماری به اداره بدهم که موجب واسباب سوژه شودبرای انان که بااین حرفه اشناهستن وبرای خودشان ازگلوبلبل این مملکت سخن بگویند...منه مدیراین مرکزبایدمسعولیت این آمارراقبول کنم باتشکر

    پاسخ سایت: به بازرسی اطلاع رسانی شد

  • آشنا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    باسلام سوالی کرده بودم نسبت به مرکزی درشاهرودتاسیس شده(راه سبز)بایدببخشیداگرادعایی کردم زیرامتولیان این امرازشفاف سازی گفتندمنهم واقعابرایم جای سواله که فردی بدون تجربه واگاهی وعدم اطلاع ازآسیب دیدگان جامعه همیچین آماری میدهندکه در12سالکاری من اینهارویت وخدماتی نگرفته اند...امیداست باتحولاتی درمرکزاستان اتفاق افتاده جناب دکترمنطقی باروحیه انقلابی وجهادی مشته محکمی به دهن افرادی بزندکه روابط راجای ضوابط میگذارندوازاین طیف که واقعامحروم هستندحمایت کنندکه نباشدفردی سواستفاده کندازافرادآسیب دیده..وسپردهای بانکی خودراغنی ترکنند.من حاضرم نسبت به فرمایشاتم عرض کردم باسندکذب بودن این مرکزراازصفرتاصدش شفاف سازی کنم...التماس دعا

    پاسخ سایت: 023-31989902 مستقیم بازرسی

  • همسان IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    باسلام شکایتیاغیبتی درکارنیست متولیان امرعنوانمیکنندشفاف سازی شوداستقبالمیکنیم مرکزی درشاهرودبنام(راه سبز)جهت افرادبیخانمانواسیب دیدگان درآبان۹۷تاسیس شده وموسس ان خودش کارمنداداره سمنان است جالبه؟این مرکزاماری درسال ۹۸اعلام کردندتوسط ریس اداره شاهرودکه این مرکزدرسال۹۸تعداد۱۴۴تن مردو۱۸تن زن پذیرش کردندنزدیکبه۱۲سال پایش میرفتم برای علومپزشکی شاهرودجامعه هدف اراعه خدمات ولی اینتعدادرویت نشدندچطورمیشودمدیراینمرکزبدون داشتن تجربه وعدم آگاهی ازآسیبدزدگان جامعه چنین اطلاعاتی راعنوان میکنندازکجااوردندایننفرات رابه مرکزخودکی هدایت کرددر۱۲سالمن مراجعه میکردم لطفارسیدگی شوداجازه ندهیدازاینچرخه سواستفادشوداین طیف درگیرمشکلاته خودهستن نزاریدروابط جای ظوابط بگذارندوازاین اسیبدیدگان به طروق مختلف سواستفاده شودمن حاضرم بنشینیم وساعتهابحث کنم راجع کذببودن اینخبروکذاببودن متولیان این خبر

    پاسخ سایت: 023-31989902 مستقیم بازرسی

  • امیر IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    3 0
    باسلام عرض ادب برای چندمین باره اطلاع رسانی میکنم به متولیان امرولی میخواهمبدانم بچقیمتی چشم بروی هم میگذاریدوازتخلفه مجموعه ایی حمایت وچشپوشی میکنیدبازرسی پیدانمیشودعملکردمجموعه (راه سبز)سرپناه شبانه آسیب دیدگان شاهرودراارزیابی وپایش کندشایدعوام قبولکنندولی من که۱۲سال جامعه هدف خدمترسانی میکردم به اینطیف قبولندارم امارکذبی میدهندومتاسفانه زحمتکشی وپاکدستیه مدیرانه این چرخه راهمزیرسوال بردند....کدخدای ده که مرغابی بوودبرسرآن ده چویرانی ب وود...هرجایی شک شبهه داشتین درفرمایشاتم حاضرم طبق قانون باسندشفافسازی کنم

    پاسخ سایت: 023-31989902 شماره مستقیم بازرسی تماس حاصل فرمایید

خدمات الکترونیک پرکاربرد