دیدار مدیرکل با فرماندهی و معاونین نیروی انتظامی استان

دکتر منطقی با همراهی معاونین اجتماعی ، پیشگیری و توانبخشی با سردار حسنی و معاونین نیروی انتظامی استان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، دکتر منطقی مدیرکل با همراهی ساره امیرجان ، معصومه میراج و انسیه ایمانی به ترتیب معاونین اجتماعی ، توانبخشی و توسعه پیشگیری بهزیستی استان با سردار عبدالله حسنی فرمانده نیروی انتظامی استان ، سرهنگ حسین پیوندی معاون وظیفه عمومی ، سرگرد محمد رضا محمدی رئیس دایره کفالت و سروان مهدی حافظی رئیس دایره معافیت های پزشکی بمناسبت هفته فراجا با حضور در محل کار ایشان دیدار و گفتگو کردند .

سردار حسنی ضمن تقدیر از حضور مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه در فرماندهی نیروی انتظامی از خدمات و زحمات مجموعه بهزیستی استان کمال تشکر را داشته و آمادگی این نیروی را بمنظور ارتقاء سطح همکاری ها و در پی آن رضایتمندی جامعه هدف اعلام داشتند .

منطقی در این دیدار با تبریک هفته فراجا به فرماندهی ، معاونین و کارکنان بهزیستی ، امنیت کنونی جامعه را مدیون و مرحون فداکاری و ایثارگری پلیس دانسته و ضمن ارائه گزارش از اهم اقدامات بهزیستی استان در شش ماهه نخست سال به بیان مسائل ، مشکلات و پیشنهادات خود در این حوزه پرداختند .

در ادامه این دیدار معاونین بهزیستی استان ضمن تبریک هفته فراجا و تقدیر از همراهی و همکاری مجموعه نیروی انتظامی استان برخی از مسائل ، مشکلات و پیشنهادات را در حوزه کاری خود بیان و به سوالات مطرح شده پاسخگو بودند .

کد خبر 66667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد