در رسانه | مدیرکل بهزیستی اردبیل خبر داد.
ثبت ۱۸ هزار تماس تلفنی از طریق خط اورژانس اجتماعی اردبیل

اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۱۸ هزار تماس تلفنی از طریق خط اورژانس اجتماعی اردبیل به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف و عملکرد بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: ۱۸ هزار تماس تلفنی از طریق خط اورژانس اجتماعی اردبیل به ثبت رسیده است و ۲۶ هزار نفر از خدمات مشاوره عمومی از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ صدای مشاور خدمات دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی براساس وظایف خود، خدمت‌گزاری به آحاد جامعه بالاخص افراد تحت پوشش را به عنوان ولی نعمتان جمهوری اسلامی سرلوحه کار خود قرار داده است، گفت: در دولت سیزدهم با کمک همه دولت‌مردان، گروه‌های مردمی و جهادی خدمات ارزنده‌تر و شایسته‌تری را در توسعه رفاه اجتماعی و رشد اهداف متعالی سازمان ارائه می‌کند.

وی افزود: سازمان بهزیستی از جمله سازمان‌های حمایتی خدماتی است که گستره فعالیت آن از خردسالی تا پایان زندگی فرد تداوم می‌یابد و خدمات گسترده و متنوعی از جمله فقر زدایی، کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی، توسعه عدالت اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی ارائه می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خاطر نشان کرد: فراهم ساختن ۸۴۱ فرصت شغلی، واگذاری ۱۹۸ واحد مسکن مددجویی، حمایت و توانمند سازی از ۲۰۰ نفر از فرزندان سازمان، توانمند سازی ۱۵۴۰ نفر از ساکنین روستاها از طریق اجرای برنامه تأمین مالی خرد، انجام ۲۱۸ مورد ملاقات مردمی، ارائه خدمات به ۷۴ نفر از طریق میز خدمت از دیگر خدمات ارائه شده توسط بهزیستی استان اردبیل است.

رضایی افزود: در رابطه با کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و انجام مداخلات تخصصی خوشبختانه گام‌های خوبی برداشته شده است بطوری که با بالا بردن سطح آگاهی‌های جامعه، انجام مشاوره‌های تخصصی و مداخلات بهنگام در شرایط بحرانی از شدت، میزان گسترش و شیوع آسیب‌های اجتماعی کاسته شده است.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی همواره نیازمند همراهی و مشارکت شرکای اجتماعی، دستگاه‌های اجرایی و آحاد جامعه است تا از این طریق جامعه‌ای سالم و عاری از هرگونه آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

کد خبر 64514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد