۴۰ استعداد برتر از فرزندان بهزیستی در  رشته فوتسال شناسایی شدند

محمد انصاری بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و مشاور رییس سازمان بهزیستی در توسعه ورزش همگانی با اعلام این خبر گفت:در مسابقات فوتسال فرزندان پسر بهزیستی که مرداد ماه امسال برگزار شد؛ ۴۰ نفر از فرزندان به عنوان استعداد برتر شناسایی شدند.

به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل؛محمد انصاری مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در توسعه ورزش همگانی با اعلام این خبر گفت:در دور جدید رقابت های فوتسال که بنا بر سنت هر ساله در میان فرزندان پسر بهزیستی از سراسر کشور انجام می گیرد؛ از حضور و مشاوره  علی کولیوندی و علی الله کرم از مربیان با سابقه فوتبال کشور بهره مند شدیم.

وی افزود: در طول این مسابقات که در مجتمع های فرهنگی ورزشی حبیب بن مظاهر شهرستان تنکابن و شهید عظیمی شهرستان بابلسر برگزار شد؛ ۴۰ استعداد برتر فوتسال شناسایی و به تهران دعوت شده اند و تلاش می کنیم تا با آموزش و مهارت های بیشتر به تیم های برتر استان محل سکونت خودشان هدایت شوند و در آینده  به عنوان ورزشکاران حرفه ای؛ مسیر زندگی خود را ادامه دهند.

مشاور رییس سازمان بهزیستی در توسعه ورزش همگانی گفت:تلاش ما بر آن است که استعدادهای واقعی شناخته و پرورش داده شوند و به ثمر بنشینند و این کار تا حدود زیادی از فسادهایی که باعث راه یابی افراد غیر حرفه ای  با استفاده از رانت و پول و... به دنیای فوتبال می شوند؛ پیشگیری می کند.

انصاری در پایان  از تلاش ها و دغدغه های مسئولان سازمان بهزیستی برای آینده فرزندان بهزیستی تشکر کرد  و حضور رییس و مسئولان سازمان بهزیستی در این مسابقات را موجب دلگرمی هر چه بیشتر این فرزندان عنوان کرد.

کد خبر 64102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =