فرایند مشاوره الکترونیکی موجب تسریع  دریافت نوبت ملاقات با روانشناسان است

معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان با اشاره به فعالیت ۳1 مرکز مشاوره در سطح استان گفت: سامانه خدمات مشاوره با هدف الکترونیکی  نمودن فرآیندهای مشاوره و تجمیع داده های حاصل از برنامه های مشاوره طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سکینه بیگلری در دوره آموزشی سامانه خدمات مشاوره ویژه روانشناسان مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی افزود: به کمک سامانه خدمات مشاوره  مردم به راحتی می توانند مشاور و روانشناس مورد نظر خود را در هر تخصصی بیابید و در کوتاه‌ترین زمان نوبت ملاقات بگیرید. همچنین از طریق این سامانه مراکز مشاوره و روانشناسی دارای مجوز از سازمان بهزیستی به عنوان مراکز معتبر جهت ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به مردم معرفی می شوند و مردم با جستجو در اینترنت می توانند این مراکز را جهت دریافت خدمات روانشناسی و مشاوره انتخاب نمایند.  

وی ادامه داد: این سامانه جهت ارائه خدمات یارانه مشاوره به نیازمندان طراحی شده است. این سامانه توزیع عادلانه یارانه بین مردم و مراکز مشاوره را تسهیل می نمایند و کلیه مراکز مشاوره که در سامانه عضو بوده و فرآیندهای جاری مراکز مشاوره را در سامانه اجرا می نمایند از یارانه برخوردار خواهند بود.

 معاون پیشگیری عنوان کرد: سامانه جامع خدمات مشاوره پلتفرم رایگان معرفی  مراکز مشاوره در سطح کشور می باشد و مراکز می توانند بدون پرداخت هزینه تبلیغات در این سامانه فعالیتهای مشاوره اعم از تلفنی حضوری یا مجازی (در صورت داشتن مجوزهای مربوطه) و آموزشی خودرا معرفی نمایند. همچنین از نرم افزار حسابداری موجود در آن استفاده نمایند.  

وی خاطرنشان کرد: مردم می توانند پرسشنامه غربالگری اضطراب را برای کودکان ۵ تا ۶ سال به صورت الکترونیکی در سامانه تکمیل نموده و با انتخاب نزدیکترین مرکز به محل سکونت خود از خدمات مشاوره استفاده نمایند.

بیگلری اضافه کرد: معرفی داوطلبان محب و فراخوان داوطلبان در زمان بحران از طریق این سامانه و با ارسال پیامک صورت می گیرد.

وی یادآور شد: برنامه های اموزش پیش از ازدواج، زندگی خانواده، بلوغ و نوجوانی از طریق این سامانه در دسترس مردم و متخصصین قرار می گیرد. در مجموع مراکز مشاوره با عضویت در سامانه و استفاده از امکانات این سامانه می توانند خدمات مشاوره و برنامه های اموزشی مرکز خودرا در سطح کشور معرفی نمایند و از امکانات پرداخت یارانه استفاده نمایند.

کد خبر 62689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد