به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، «محمدمهدی امیری» رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با اقدامات و تمهیدات لازم کمترین نارضایتی را در بین مراجعان و جامعه هدف داشته باشیم.
رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شرح وظایف مراکز پذیرش بهزیستی، گفت: داشتن دانش، مهارت، صبوری، خوش برخوردی، امیدآفرین بودن در کنار خلاقیت و توانایی ارائه راه حل میتواند به ارتقا کمی و کیفی خدمات سازمان منجر شود.
وی، ادامه داد: با توجه به تعداد بالای مراجعات مددجویان به ستاد بهزیستی کشور لازم است که کارشناسان مرکز پذیرش و ارتباطات مردمی با دستورالعملهای سازمانی آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند با انجام درست وظایف باعث کاهش تردد و مراجعات غیرضروری به ستادها و وزاتخانه باشند.
امیری در پایان به استفاده از ظرفیتها و منابع استان اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع و اعتبارات سازمان بهزیستی و وجود ظرفیتها و منابع قابل توجه در استان از جمله وجود تعداد خیرین و نیکوکاران فراوان در استان و همچنین تعامل و ارتباط با سایر دستگاهها میتوانیم بسیاری از مشکلات مددجویان و جامعه هدف را برطرف کنیم.
یادآوری میشود، رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور به همراه مدیرکل بهزیستی استان با حضور در دفتر ارتباطات مردمی این ادارهکل با تعدادی از مراجعان این دفتر دیدار چهره به چهره داشتند و به بررسی مشکلات آنها پرداختند.
نظر شما