پشت نوبتی‌های بهزیستی چهارمحال بختیاری به صفر خواهد رسید

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: در راستای توانمندسازی جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی چهارمحال وبختیاری، تمام مددجویان پشت نوبت دریافت مستمری، مستمری بگیرخواهد شد و پشت نوبتی‌های بهزیستی به صفر خواهد رسید.

علی محمد قادری روز چهارشنبه در سفر به شهرستان بروجن افزود: برای احداث مسکن معلولان خانواده دو معلول به بالا، با توجه به اینکه زمین ۳۲ واحدی تحویل گرفته شده؛ مجوز لازم از شهرداری دریافت شود که در این راستا ۲۰۰ میلیون تومان سهم آورده بهزیستی برای هر مددجو پرداخت می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه ۲۲هزار مرکز زیرپوشش بهزیستی قرار دارد، گفت: رسیدگی به مشکلات مراکز بهزیستی دراولویت قراردارد.

قادری افزود: هم اکنون ۱۴۰ هزار خانوار مستمری بگیر بهزیستی کشور است که پیش بینی می‌شود براساس اولویت بندی پشت نوبتی‌های بهزیستی به صفر برسد.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار برنامه‌های اورژانس اجتماعی کشور ساماندهی و برنامه محور شد گفت: امسال برای اولین بار ۴۰۰میلیارد ریال ردیف اعتباری برای اورژانس اجتماعی در نظر گرفته شد.  

قادری به نوسازی ناوگان حمل و نقل اورژانس اجتماعی (۱۲۳) در سطح کشور اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰ شهرستان کشور فاقد اورژانس اجتماعی است.

وی به توسعه استفاده از ظرفیت خیران برای حمایت بیشتر از جامعه هدف بهزیستی نیز اشاره کرد و گفت: برای اجرای طرح قانون جامع حمایت از معلولان نیز به حمایت خیران نیاز است.

کد خبر 61745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد