میناب | دیدار سرپرست بهزیستی میناب با امام جمعه شهرستان

در چهارمین روز از هفته بهزیستی ، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان میناب با حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در چهارمین روز از هفته بهزیستی ، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان میناب با حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار امام جمعه شهرستان با تبریک هفته بهزیستی و ایام غدیر به رئیس  و کارکنان بهزیستی اظهار داشت : جایگاه بهزیستی با توجه به هدفش که خدمت رسانی به قشر نیازمند جامعه است بسیار اهمیت دارد.

وی نهضت خدمت رسانی به مردم ، کاهش آسیبهای اجتماعی و آگاهی بخشی جهت پیشگیری از معلولیتها را از کارهای مهم فرهنگی دانست و گفت : همه دستگاهها با تعامل و هم افزایی در کارهای فرهنگی اجتماعی مشارکت داشته باشند.
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب ابراز امیدواری کرد : تعامل خوبی با مجموعه شهرستان و خیرین جهت خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف بهزیستی صورت گیرد.
علی جاودان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان میناب نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیتهای اداره بهزیستی در حوزه‌های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری خواستار همکاری و تعامل بیشتر ارگانهای دولتی و غیردولتی با بهزیستی جهت رفع مشکلات مددجویان و توانخواهان شد.
وی از امام جمعه شهرستان بابت ایراد نکات ، رهنمودها و راهنمایی ها تشکر نموده و بیان داشت : لازم است جهت رفع موانع و مشکلات ، هماهنگی بین دستگاهها صورت گیرد تا مسئولیتهای اجتماعی بدرستی اجرا شود.

کد خبر 61703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد