پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان همزمان با فرا رسیدن ۲۵ تیر، روز بهزیستی و تامین اجتماعی، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، متن پیام تبریک در زیر آمده است:

"احسان و دست گیری از مستمند، توفیق الهی است که تنها نصیب عده ای می شود که سزاوار لطف پروردگارند. و چه زیبا رهبر انقلاب فرمودند که: هر انسانی واقعا اگر بخواهد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یکی از مکانهایی که این کار در آنجا عملی است سازمان بهزیستی است.

چه زیباست واژه «بهزیستن» که ترجیع بند رفتار و گفتار و اندیشه جامعه بزرگ بهزیستی است. واژه‌ای که در پناه چتر آرامشش می‌توان رویا ساخت و گام‌های بلند پروازانه را با اعتماد به نفس برداشت و از سختی راه نهراسید

سازمان بهزیستی با رویکرد مددرسانی به نیازمندان جامعه، در راستای حفظ کیان خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر، نگهداری، مراقبت و توانبخشی معلولان، توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی، خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر، با عزمی عظیم و با تلاش خالصانه و پایان ناپذیر به خدمت رسانی جامعه می پردازد و نیروهای خدوم و مهربان این سازمان تلاشگر، رهروان راستین قافله انبیا، اولیا و مقربان خداوندند.

چرا که در تاریخ بشر، همواره کمک رسانی به انسان ها، محور و اساس زندگی کسانی بوده که عشق و دلدادگی به خداوند متعال را داشته اند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی با شعار "شروعی دوباره برای بهتر زیستن از تلاشهای همکاران پرتوانم در بخشهای دولتی و غیر دولتی، خیرین و شرکای اجتماعی بهزیستی که همواره در راستای جلب اعتماد و رضایتمندی ذی نفعان و کاهش آلام دردمندان می کوشند، قدردانی نموده و از خداوند منان برای همگان توفیق و عزت و سربلندی روز افزون خواستارم."

دکتر علی نصیری

مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 60848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد