یاری خیرین در عید قربان کمکی برای تامین معاش ایتام و نیازمندان است

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان با اشاره پویش عید تا عید (عید قربان تا عید غدیر) گفت: شهروندان و خیرین می توانند نذورات خود را برای ۲۹ هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی در جهت حمایت از خانواده های نیازمند، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و افراد دارای معلولیت به ادارات بهزیستی تحویل نمایند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان حسین باقری با اشاره به اینکه ۱۰ موسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی نیز در اجرای این پویش همکاری می کنند، افزود: ۲۰ پایگاه بهزیستی در سراسر استان، آماده جمع آوری نذورات، قربانی ذبح شده و دام زنده است.
وی با بیان اینکه مشارکت‌ها و اقداماتی که توسط خیرین صورت می‌گیرد تاثیر به‌سزایی در حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی دارد، عنوان کرد: در حال حاضر ۶۵۰ کودک تحت حمایت بهزیستی هستند و ۵۱۰ حامی بهزیستی را همراهی می کنند و ۲۵۰ کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.
باقری اشاعه فرهنگ خیرخواهی و نوع‌دوستی و تکریم ایتام و نیازمندان از جمله اهداف این پویش برشمرد و خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند نذورات نقدی خود را از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی پرداخت نمایند.

کد خبر 60541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد