بهزیستی خوزستان آماده دریافت نذورات مردمی در عید قربان است

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیرخم، این سازمان آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،رستم کردزنگنه سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: برنامه دهه ولایت از ۱۹ تا ۲۹ تیرماه از سوی سازمان بهزیستی و با هدف جلب مشارکت‌های خیرین در استان برگزار می‌شود و این دهه فرصت مناسبی برای همراهی ومشارکت هر چه بیشتر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش بهزیستی است.

او  ادامه داد: امسال علی‌رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته برای حل مشکلات جامعه تحت پوشش از سوی بهزیستی، به دلیل گرانی‌ها و شرایط اقتصادی موجود، این سازمان به تنهایی قادر به حل همه مشکلات مددجویان و معلولان نیست و نیازمند یاری جدی خیرین نوع‌دوست است تا دراین شرایط سخت یاریگر نیازمندان واقعی جامعه باشند.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان بیان داشت: ۷۲ مرکز و مجتمع بهزیستی در ۲۹ شهرستان آماده جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی هم استانی‌های عزیز هستند.

این مقام مسئول گفت: در برنامه‌ای که از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر در تمامی مراکز و مجتمع‌های دولتی  و موسسات خیریه بهزیستی در سراسر خوزستان انجام می‌شود، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خواهیم کرد تا از این طریق کمک‌های خیرین ونذورات مردم رابه دست ایتام واقشار آسیب دیده برسانیم.

 کردزنگنه تصریح کرد: به منظور رفاه حال خیرین  و دسترسی  آسان تر، شماره حساب ۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹وکددستوری#۲۲۲۵۰*۶۶۵۵*متصل به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان آماده دریافت نذورات نقدی هموطنان عزیز هستند، همچنین شیرخوارگاه بهزیستی خوزستان واقع در اهواز، سپیدار، بلوارفنی و حرفه‌ای، جنب آتش‌نشانی آماده دریافت نذورات و قربانی‌ها و کمک‌های غیر نقدی همشهریان اهوازی است.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان ضمن تشکر از خیرین و  نیکوکاران گفت: شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های ، ۰۶۱۳۳۷۹۱۳۴۴، ۰۶۱۳۲۲۹۶۰۳۹ و یا شماره موبایل۰۹۱۶۳۴۵۶۵۴۲ مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تماس حاصل نمایند.

کد خبر 60437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد