اطلاع رسانی سرپرست بهزیستی کردستان در خصوص فیلم ضرب و شتم یک سالمند در فضای مجازی

طی چند روز گذشته فیلمی در خصوص ضرب و شتم یک سالمند ساکن در سرای سالمندان جام جم سنندج منتشر گردید که سبب جریحه دار شدن افکار عمومی  وکاربران شبکه های اجتماعی گردید .

اطلاع رسانی سرپرست بهزیستی کردستان در خصوص فیلم ضرب و شتم یک سالمند در فضای مجازی  / طی چند روز گذشته فیلمی در خصوص ضرب و شتم یک سالمند ساکن در سرای سالمندان جام جم سنندج منتشر گردید که سبب جریحه دار شدن افکار عمومی  وکاربران شبکه های اجتماعی گردید که به دنبال آن و به دستور استاندار محترم کردستان، اکیپی متشکل از معاون توسعه استاندار کردستان، مدیر کل حوزه استاندار و اینجانب بعنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان، بلافاصله در محل حضور یافته و پس از بررسی و گفتگو با سالمند مذکور و مراقب ایشان و همچنین مدیریت مرکز و کارشناسان حاضر در سرای سالمندان جام جم ، نتیجه بررسی را به شرح زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می دارد :

 ۱. آثار کبودی در بازوی سمت چپ سالمند مشاهده گردیده اما در واقع آثار ضرب و شتم مشاهده نشد.

۲. طبق مشاهدات و ادعای سالمند و فرد مراقب سالمند به هنگام تنظیف ،  جنگ لفظی، بین دو نفر صورت گرفته و بلافاصله  سالمند دست مراقب را محکم گرفته است و مراقب اعلام داشت که به منظور رهایی از دست وی، سالمند را هول داده است .

 ۳.  بهزیستی کردستان در هر صورت رفتار  مراقب را نامناسب تشخیص داده و از ۲۵ خرداد سالجاری به مدت یک ماه از کار محروم به حالت تعلیق درآورده است و تا حصول و تصمیم نهایی حق بازگشت به مرکز را ندارد.

 ۴. مدیر مرکز نگهداری سالمندان جام جم سنندج نیز با درج در پرونده توبیخ گردید.

کد خبر 58991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد