دیدار سرپرست بهزیستی استان کردستان با مددجویان دیواندره ای

سرپرست بهزیستی استان کردستان به همراه بخشدار مرکزی و رئیس بهزیستی شهرستان دیواندره با چهار خانواده تحت پوشش بهزیستی این شهرستان دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ، همزمان با سفر استاندار کردستان به شهرستان دیواندره ، حسین رسولی ؛ سرپرست بهزیستی استان کردستان به همراه هاشمی نسب ؛ بخشدار مرکزی و مهدوی ؛ رئیس بهزیستی شهرستان دیواندره با چهار خانواده تحت پوشش بهزیستی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند .

 در این دیدار خانواده های تحت پوشش با بیان مشکلاتی از جمله : نبود مسکن ، درآمد ناپایدار ، وضعیت معیشتی نامناسب و سایر مسائل ، درخواست رسیدگی و کمک به حل مشکلات مطروحه را داشتند .

دیدار سرپرست بهزیستی استان کردستان با مددجویان دیواندره ای

رسولی ضمن آرزوی سلامتی برای این خانواده ها ، در بحث تأمین مسکن برای خانواده های تحت پوشش ، با اشاره به اینکه مددجویانی که موفق به ثبت نام در طرح مسکن ملی شده اند و افرادی که قصد ساخت مسکن را دارند گفت :  این افراد میتوانند از تسهیلات ساخت مسکن ؛ چه بصورت قرض الحسنه و چه به صورت بلاعوض بهره مند شوند .

 وی در ادامه در بحث اشتغالزایی جامعه هدف سازمان ، با بیان اینکه سقف دریافت تسهیلات در سال جاری به صورت چشم گیری افزایش یافته اظهار داشت :  افراد تحت پوشش می‌توانند با ارائه گواهی شغلی و بررسی شرایط توسط کارشناسان اشتغال بهزیستی ، تسهیلات اشتغالزایی را دریافت نموده و به شغل و درآمد پایدار دست یابند .

دیدار سرپرست بهزیستی استان کردستان با مددجویان دیواندره ای

در حاشیه این دیدار ، به خانواده های تحت پوشش کارت هدیه و بسته معیشتی اهداء شد .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 57941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد