برگزاری کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان

سرپرست بهزیستی استان گفت : برای پیشگیری از اعتیاد در استان تاکید داریم و باید همه دستگاه‌ها در این حوزه همکاری کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان اولین کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال ۱۴۰۱ به ریاست سرپرست بهزیستی استان دکتر محمود منطقی و با حضورنسیه ایمانی معاون توسعه پیشگیری، جعفر معینیان دبیر شورای هماهنگی و دیگر اعضا در محل دبیرخانه شورای هماهنگی برگزارشد.

در ابتدا سرپرست اداره کل بهزیستی استان دکتر محمود منطقی ضمن خیرمقدم و قبولی طاعات و عبادات خدمت اعضا حاضر در جلسه گفت : امیدوارم با توجه به همدلی و همکاری فیمابین دستگهاهای اجرایی بتوانیم عملکرد خوبی در سطح استان درسال جدید ارائه دهیم و در بحث آسیب‌های اجتماعی باید به سمت برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده حرکت کنیم و اثر بخشی کار برایمان ار نحوه اجرا مهمتر باشد.

وی در ادامه تاکید بر اجرای  برنامه های عملیاتی و سیاستهای که باید در سال جدید برنامه ریزی شود داشته و خواستار رسیدگی و تمرکز و برنامه ریزی دقیق دستور کار برای جلسه بعدی و رسیدگی و پیگیری اجرای برنامه های پنجم تیرماه مصادف با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر شده تا بتوانیم نتایج خوبی از اجرای این برنامه ها و جلسات ارائه گردد.

منطقی گفت : اجرای برنامه ها، کارگاهها و دوره های آموزشی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی جامعه یکی از اهدف ارزشمند در امر پیشگیری است  که این امر باید در راستای مخاطب شناسی و درخواست مخاطبین باشد.

سرپرست بهزیستی در پایان خواستار ارائه گزارش و فعالیتهای عملیاتی سایر دستگاههای اجرایی شد و گفتند برنامه ها نباید زودگذر و سوری باشد باید تعداد برنامه ها متناسب با ظرفیت دستگاههای اجرایی وکیفی بودن برنامه های مهمترین و اساسی ترین موضوع است.

 این جلسه که با دستورکار گزارش عملکرد ماهانه دستگاهای متولی و پیگیری مصوبات جلسات قبل برگزارگردید،   برخی از اعضای حاضر در جلسه از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات قبلی گزارشات خود را اعلام داشتند.

کد خبر 55922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد