دیدار فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی با سرپرست بهزیستی استان سمنان

محمد امین بخشی با دکتر منطقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمد امین بخشیان فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه استان با دکتر محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان دیدار کرد.

محمود منطقی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامی داشت ایام شب های قدر ابراز داشتند : این دیدار و همکاری را در این ایام به فال نیک گرفته و امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری دوستان در بسیج دانشجویی گام های موثر و پایداری را در امر خدمت رسانی به جامعه هدف برداریم.

وی حفظ جایگاه اجتماعی و منزلت مددجویان را یک اصل اساسی در برنامه های بهزیستی برشمرده و افزودند : سازمان بهزیستی کشور با بیش از ۵۰ فعالیت یکی از سازمان های مهم در بخش خدمات اجتماعی و تنها سازمان تخصصی در امر معلولین است، و این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف دستان یاریگری همگان را به گرمی می فشارد.

منطقی هدف از این دیدار را استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در بخش دانشجویی بیان و ابراز امیدواری از ادامه همکاری ها با گروه های جهادی بمنظور ارائه خدمات مطلوب و رضایتمندی جامعه هدف داشتند.

سرپرست بهزیستی استان ارزش کار جهادی را در ارائه خدمات مطلوب دانستند نه در دیده شدن و بر این نکته در سخنان پایانی خود تاکید داشتند : نوع ارائه خدمات و فعالیت مهم است اما نتیجه و اثر بخشی آن مهمتر است و باید بر این نکته توجه کرد.

محمد امین بخشی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی در این دیدار ضمن تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) و لیالی قدر، حضور در بهزیستی و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی را توفیقی الهی دانسته و ابراز داشتند : حضور گروه های جهادی در گام دوم انقلاب به فرمایش رهبر کبیر انقلاب و نقش آفرینی در برنامه های حاکمیتی پر رنگ تر شده است.

وی لزوم حضور و همکاری دستگاه ها و نهادهای برون سازمانی در ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی را یک تکلیف مهم برشمرده و آمادگی خود را در گسترش همکاری ها در بخش های دیگر بهزیستی اعلام داشتند.

کد خبر 55643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد