برگزاری کمیته پدافند غیرعامل بهزیستی استان به ریاست سرپرست اداره کل

منطقی گفت : پدافند غیر عامل به معنی کاری که در زمان حال انجام می شود اما به نحوه اجرا و برنامه ریزی آن در زمان بحران نیز توجه می گردد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، کمیته پدافند غیرعامل به ریاست دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان و با حضور معاونین و روئسای ستادی در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در این جلسه محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات کلیه همکاران و به ویژه اعضای جلسه در تعریف پدافند غیر عامل گفت : پدافند غیر عامل به معنی کاری که در زمان حال انجام می شود اما به نحوه اجرا و برنامه ریزی آن در زمان بحران نیز توجه می گردد.

وی تاب آوری و نگاه پیشگیرانه را از اهم مشخصات پدافند غیر عامل دانسته و افزودند : با توجه به برون سپاری فعالیت ها سازمانی باید توجه و نگاه مراکز غیردولتی را به اهمیت پدافند غیرعامل جلب کرد تا بتوان در زمان بحران دچار کمترین آسیب شویم.

سرپرست بهزیستی استان در ادامه خواستار توجه و برنامه ریزی کمیته پدافند غیرعامل در سال جدید به ۷ برنامه ی تبعین پدافند غیرعامل و ضرورت اجرای آن برای همکاران، برنامه ریزی ساختارمند و نتیجه محور، پیش بینی بحران و استفاده از این پیش بینی ها در تدوین برنامه ها، تعیین شرح وظایف مختص هر بخش و تمرکز بر وظایف محوله، شفاف سازی وظایف تخصصی و عدم موازی کاری، اجرای برنامه های منظم و مستمر، تدوین، برنامه ریزی و اجرای برنامه های عملیاتی شده و در پایان اثر بخش و نتیجه گرا بودن برنامه ها را اصل مهم و اساسی تحقق اهداف دانستند.

در ادامه جلسه اعضاء به بحث و تبادل نظر پرداخته و مصوباتی را به تصویب رساندند.

کد خبر 55379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد