سر لوحه قرار دادن اخلاق‌مداری در انجام فعالیت ها، در مواجهه با همکاران و ارباب رجوع

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در جلسه شورای معاونین و در جمع مدیران بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در انجام کار باید خداترس بوده و به آخر و عاقبت کار خود فکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، دکتر حسینی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از مراکز تحت نظارت در جلسه شورای معاونین شرکت کرد و با تاکید بر سر لوحه قرار دادن اخلاق‌مداری در انجام فعالیت ها، در مواجهه با همکاران و ارباب رجوع خاطر نشان کرد: هدف از بازدید های استانی این است که با ارزیابی میدانی زمینه ایجاد تغییرات جدی در سیاست‌گذاری‌های سطح کلان سازمان فراهم شود  و سیاست گذاری ها را به آنچه در میدان عمل و در سطح اجرا اتفاق می افتد نزدیکتر گردد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور افزود: با توجه به جنس کار در سازمان بهزیستی،  باید به دنبال افراد انقلابی باشیم، انسان هایی که قلبشان برای امام و انقلاب و شهدا می تپد و در انجام کار خداترس بوده و به آخر و عاقبت کار خود  فکر می کنند.

وی انجام کار تیمی در فعالیت‌ها و افزایش هم‌افزایی با همدیگر و در کنار آن نقد سازنده به منظور ارائه راهکار،  را برای پیشبرد اهداف سازمانی موثر دانست و همگان را به پرهیز از بدگمانی و بدگویی توصیه کرد.

کد خبر 54527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد