برنامه ریزی برای استعدادیابی و آمادگی سازی شغلی و حرکت به سوی برندسازی محصولات جامعه هدف

دکتر حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاتدار چهارمحال و بختیاری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاتدار چهارمحال و بختیاری گفت: جنس کار در سازمان بهزیستی متفاوت از سایر دستگاههای اجرایی است و در اجرای برنامه ها و فعالیتها، تعامل با سایر دستگاهها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دکتر حسینی مسکن، اشتغال و معیشت را از اولویت‌های کاری سازمان بهزیستی عنوان کرد و افزود: طرح توانمندسازی به عنوان یکی از اولویت‌های بهزیستی با هدف شناسایی مزیت‌های منطقه‌ای، استعدادیابی مددجویان، ایجاد اشتغال، برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی و پرداخت تسهیلات حمایتی و تبصره ۱۶ انجام خواهد شد.

وی تلاش برای افزایش مستمری و تسهیلات اشتغالزایی جامعه هدف را از اولویت های سازمان بهزیستی اعلام کرد و خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای استعدادیابی و آمادگی سازی شغلی و حرکت به سوی برندسازی محصولات جامعه هدف در دستور کار سالجاری سازمان قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار کار در بهزیستی را  فراتر از کار سازمانی دانست و  گفت: کار کردن در بهزیستی توفیقی است که نصیب هر کس نمی شود. وقتی با این دید به کار نگاه شود همه جنبه های زندگی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

حسین میرزایی افزود:  برنامه ریزی به منظور توانمندسازی جامعه هدف و استفاده از ظرفیت سازمان فنی و حرفه ای برای آموزش و در نهایت ایجاد زمینه اشتغال علی الخصوص اشتغال خانگی این قشر یکی از راهکارهای موثر برای استقلال این قشر  محسوب می شود.

وی خواستار شناسایی استعدادها و قابلیت های افراد و برنامه ریزی برای استقلال آنها بر اساس مهارتهای کسب و همچنین سر لوحه قرار دادن تکریم و احترام این قشر شد.

کد خبر 54526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد