گرمسار  ا  دیدار سرپرست بهزیستی با فرماندار شهرستان

در سفر نوروزی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان به شهرستان گرمسار انجام شد .

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان سمنان در سفر دکتر محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان که با همراهی احمد پیوندی معاون توانبخشی ، انسیه ایمانی معاون توسعه پیشگیری ، حمید همتیان مسئول حراست و جمیله محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد اداره کل بهزیستی استان سمنان و خانم انصاری سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گرمسار انجام شد با آقای کاشی فرماندار شهرستان گرمسار دیداری بعمل آمد .

کاشی فرماندار شهرستان گرمسار در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای مدیریت و کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان  بیان داشت: سازمان بهزیستی بعنوان یک دستگاه حمایتی و با توجه به گستردگی جمعیت هدف  و فعالیتهای آن از ظرفیتهای خوبی در حوزه خدمت رسانی برخوردار است و مهم ترین عامل در بهبود تقویت این خدمات ارتقاء تعاملات برون سازمانی بهزیستی با دیگر دستگاهها و خیرین است.

کاشی  ادامه داد: حمایتها و حضور مشارکت مردم و خیرین  قابل ستایش است ولی انچه که حائز اهمیت است جهت دهی و نظارت و هدایت خیرین در راستای قوانین و ظرفیتهای و نیازمندیهای هر منطقه است که باعث کسب موفقیتهای بیشتر در حوزه خدکت رسانی به عموم می شود.

فرماندار شهرستان گرمسار در بخش دیگر از سخنان خود بر افزایش تعاملات و تسهیل در ارائه خدمات رسانی به مددجویان تحت حمایت در دیگر دستگاهها مانند فنی حرفه ای  تاکید کرد و اذعان داشت: کمک و دستگیری از مددجویان تحت حمایت بهزیستی در راستای توانمندی آنان فرصت نمی شناسد و باید روند ارائه خدمات به مددجویان علی الخصوص در حوزه اشتغال و کار آفرینی تسهیل و تسریع صورت گیرد .

دکتر محمود نطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان در دیدار با فرماندار شهرستان گرمسار  ضمن تبریک سال نو ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: در راستای سیاستهای دولت و نهضت ملی مسکن سازمان بهزیستی تا کنون در حد توان سعی کرده است که در حوزه مسکن خدمات شایانی را به مددجویان تحت حمایت ارائه دهد و لی با توجه به فشار اقتصادی و کنونی و عدم تمکن مالی مددجویان تحت حمایت در خصوص آورده های خود برای تامین مسکن، قطعا بهزیستی نیز در این خصوص با چالش مواجه است که ان محقق نمی شود مگر با تعامل با دیگر دستگاههای مرتبط .

منطقی در ادامه بیانات خود ادامه داد:با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مبنی بر فشار اقتصادی به مردم و علی الخصوص در بخش اشتغال بهزیستی بر آن است که بتواند با استفاده از ظرفیتهای سازمان، توانمندی های هر شهرستان و هر منطقه در صدد تامین اولویتهای آن شهرستان به موفقیت برسد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: از دیگر برنامه های اداره کل بهزیستی استان سمنان نیاز سنجی و ارزیابی اولویتهای شهرستان و برنامه ریزی و جهت دادن به خدمات متناسب با نیازهای هر گوشه ای از این استان می باشد.

ایشان  حمایت بهزیستی و هدایت موسسات و شرکای اجتماعی را بر اساس دستورالعمل و نقشه راه  در جهت عدم اتلاف انرژی و سرمایه های استان را از دیگر برنامه اداره کل بهزیستی استان سمنان در سال ۱۴۰۱ دانست.

کد خبر 54408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد