آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید مجتمع خدمات روانشناختی و مشاوره ای شهیده رقیه حیاتی برگزار شد

با حضور فرزانه فیروزی معاون امور اجتماعی، کارشناسان حوزه تخصصی ستاد و شهرستانی بهزیستی استان و طی حکمی، از سوی آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر، آنیتا احمد زاده را بعنوان سرپرست جدید مجتمع خدمات روانشناختی و مشاوره ای شهیده رقیه حیاتی معرفی کرد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در این آیین فرزانه فیروزی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ضمن بر شمردن کارحساس همکاران در بهزیستی خدمت در بهزیستی را یک فضیلت دانست و افزود : کار در این نهاد و خدمت به جامعه هدف را همراه با دعای خیر مددجویان است که این امر می تواند منشا خیر و برکت در زندگی همکاران تخصصی در حوزه امور اجتماعی شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در پایان ضمن تبریک حلول سال نو ، بر تعامل بیشتر و همفکری همه همکاران در زمینه خدمت به جامعه هدف در حوزه های مختلف تخصصی تاکید کرد.

آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر خدمت در بهزیستی را عبادت دانست و گفت : خدمت در بهزیستی فرصتی است که خداوند متعال در پیش روی ما قرار داده است و می بایست قدر این فرصت را دانسته و از هیچ تلاش و کوششی برای خدمت رسانی به محرومین و جامعه غفلت نکنیم.

وی در پایان ضمن تبریک حلول سال نو به همکاران در سال پیش رو ، و همچنین تقدیر از زحمات زهره نیکنام سرپرست اسبق این مجتمع در زمان تصدی گری ، آنیتا احمدزاده را بعنوان سرپرست جدید مجتمع مشاوره ای شهیده رقیه حیاتی معرفی نمودند.

کد خبر 53749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد