مازندران | فضای مجازی بهترین بستر برای ارائه خدمات به معلولین استان است

مدیرکل بهزیستی استان مازندران در این راستا گفت:بهزیستی استان مازندران این آمادگی را دارد که بستر های مناسب برای فعال نمودن فضای مجازی در جهت سهولت دسترسی معلولان استان برای تهیه لوازم کمک توانبخشی برای اولین با در کشور را فراهم کند .

جلسه شورای معاونین بهزیستی استان مازندران با حضور مدیرکل ،معاونین و مسئولین ستادی بهزیستی استان مازندران در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.
در این جلسه که با محوریت گزارش اقدامات اداره کل بهزیستی استان مازندران در ماه مبارک رمضان، پیگیری مسکن مددجویان سیل زده وجلسه معاونین توانبخشی ادارات کل بهزیستی سراسر کشور در مجتمع رفاهی شهید بهشتی خزرآباد برگزار شد، دکتر آرام با تأکید بر نظارت مستمر معاونین بر امور شهرستانها گفت:
لازم است جهت بررسی نواقص و رفع آن در شهرستانها، معاونین به صورت مستمر از شهرستانها بازدید کنند و گزارشات مربوطه را ارائه نمایند.
مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به پیگیری ساخت مسکن مددجویان آسیب دیده در سیل، بر تسریع روند ساخت و ساز تأکید کرد و خواستار شفاف سازی کلیه خدمات به مددجویان سیل زده شد و افزود:
لازم است در جهت شفاف سازی خدمات ارائه شده به مددجویان سیل زده ، کلیه خدمات ارائه شده در پرونده هایی جداگانه ثبت شود تا حقی از کسی ضایع نشود. در این راستا، ارائه گزارش دوره ای ماهیانه از پیشرفت کار، یکی از موارد لازم است که باید در دستور کار معاونین و رؤسای شهرستانها قرار گیرد.
دکتر آرام با اشاره به شروع فصل گرما و لزوم توجه ویژه به معلولین، علی الخصوص معلولین ضایعه نخاعی؛ دستور تهیه 200 دستگاه کولر اسپیلت را صادر و خاطر نشان کرد :خدماتی که به مددجویان، مخصوصاً معلولان ارائه می شود باید بر اساس نیازهای آنان باشد. با پیشرفت جامعه تعالی فکری و فرهنگی، نوع نیاز متفاوت شده است و این طبیعی است که ارائه خدمات از سوی ما باید بر اساس نیازهای آنها باشد. 
وی با بیان اینکه بهترین تصمیم در راستای ارائه خدمات به معلولان این است که هرگونه یارانه و یا مستمری، به صورت مستقیم در اختیار خودشان قرار گرفته تا متناسب با نیازشان هزینه کنند، با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر خاطرنشان کرد: فضای مجازی بهترین بستر برای ارائه خدمات به معلولان است و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه خدمات بهتر، ارزانتر، در دسترس تر و سریعتر است.
مدیرکل بهزیستی استان مازندران در این راستا گفت:بهزیستی استان مازندران این آمادگی را دارد که بستر های مناسب برای فعال نمودن فضای مجازی در جهت سهولت دسترسی معلولان استان برای تهیه لوازم کمک توانبخشی برای اولین با در کشور را فراهم کند .

کد خبر 537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد