بازدید سرزده سرپرست بهزیستی خوزستان از چهار شهرستان

روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ ،سرپرست بهزیستی استان خوزستان به همراه مدیر حراست استان ،به صورت سرزده در ادارات بهزیستی شهرستانهای ماهشهر،امیدیه،بهبهان و رامهرمز حضور یافته و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، مهران کریمیان در دیدار با کارکنان ،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار وتشکر از زحمات همکاران ، به پرسش ها و درخواستهای آنها  پاسخ داده و به بیان برنامه‌ های پیش رو وماموریتها ی سازمان و اهم اقداماتی که باید درشهرستان پیگیری شود پرداخت.

سرپرست بهزیستی استان خوزستان به همراه مدیر حراست استان  صبح امروز، ضمن حضور در شهرستان ماهشهر در بدو ورود ازمرکز نگهداری معلولان ذهنی نوید زر شیمی بازدید و سپس با رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان دیدار و گفتگو کردند و در پایان از مجتمع دولتی شهدا بازدید و ضمن گفتگو با مددکاران، از نزدیک خدمات ارائه شده به جامعه هدف را بررسی کردند.

  در ادامه دربهزیستی شهرستان امیدیه حاضر شدند و در دیدار با رئیس و کارکنان ،مسائل ومشکلات موجود  بررسی شد .

در این دیدار ،مهران کریمیان ضمن تاکید بر جذب اعتبارات ،نظارت مستمر برمراکز شبانه روزی ،اجرای طرح عیدانه وجلب وجذب مشارکتهای مردمی  ،تکریم ارباب رجوع وبرپایی میزخدمت در ادارات ،پیگیری اشتغال ومسکن ومعیشت مددجویان، پیگیری آسیب‌های اجتماعی علی الخصوص کودکان خیابانی ،اعتیاد وطلاق ،ارزشیابی موسسات خیریه ، شناسایی خیرین جدید وپیگیری مسولیت اجتماعی شرکت ها را از اولویت های کاری کارکنان عنوان کرد.

در ادامه سفر به شهرستان امیدیه  ضمن بازدید از مرکز مثبت زندگی و گفتگو با کارکنان مرکز ، عملکرد و خدمات ارائه شده را بررسی  و در پایان از کارگاه حمایتی تولیدی معلولان نیز بازدید کردند.

 پس از بازدید از بهزیستی شهرستانهای ماهشهر و امیدیه در بهزیستی شهرستان بهبهان حاضر وپس از بازدید از بخش های مختلف اداره ،درسالن اجتماعات، جلسه ای با کارکنان برگزار کردند. 

دراین جلسه ابتدا رئیس وکارکنان اداره به بیان مشکلات وچالشهای موجود پرداخته وپیشنهاد هایی هم برای بهبود روند کار ارائه کردند ،سپس سرپرست بهزیستی استان ، به پرسش هاودرخواستهای همکاران پاسخ داده و برنامه های جاری سازمان را تشریح و نسبت به  جذب اعتبارات و پیگیری مشکلات اشتغال ، مسکن و معیشت جامعه هدف تاکید کرد.

در پایان سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان به همراه مدیر حراست استان  در اداره بهزیستی شهرستان رامهرمز  حضور یافته و با رئیس این اداره دیدار و در خصوص چالشها و مشکلات مددجویان و معلولان تحت پوشش گفتگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 53285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد