دیدار مدیرعامل انجمن نابینایان استان با مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان

تمرکز بر روی پیشگیری از معلولیت بطور خاص برنامه غربالگری تنبلی چشم می تواند از بروز معلولیت نابینایی جلوگیری کند و در آینده شاهد کاهش آمار نابینایی در استان باشیم .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان صبح امروز مدیرعامل انجمن نابینایان استان به همراه رئیس هیات ورزشهای نابینایان با مدیرکل بهزیستی استان دیدار کردند .

عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان بیان کرد : تاکنون امکانات بهزیستی سیستان و بلوچستان با لحاظ محدودیت های اداری در اختیار انجمن نابینیایان قرار گرفته است و این حمایت ادامه دار خواهد بود .

مدیرکل بهزیستی استان با تبریک کسب مقامهای کشوری تیم گلبال نابینایان استان افزود : کار و حمایت بیشتر در حوزه ورزش نابینایان موجبات شکوفایی بیش از پیش هیات ورزشهای نابینایان و به طبع آن افزایش نشاط در میان این قشر خواهد بود ، تخصیص اعتبارات به انجمن نابینایان باید از طریق مجراهای قانونی بررسی شود و به بهترین روش هزینه کرد رسید .

اویسی ضمن تقدیر از فعالیت های شاخص انجمن نابینایان استان اظهار داشت : جامعه نابینایان در استان تاکنون بسیار خوب عمل کرده است و جای آن دارد که این فعالیت ها با حمایت های سازمان بهزیستی و سایر نهادهای همسو افزایش یابد .

وی تصریح کرد : تمرکز بر روی پیشگیری از معلولیت بطور خاص برنامه غربالگری تنبلی چشم می تواند از بروز معلولیت نابینایی جلوگیری کند و در آینده شاهد کاهش آمار نابینایی در استان باشیم .

کد خبر 53101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد